Asus Windows 7 Ultimate

Pagina: 1
Acties:

• HugoHoenderboom
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-10-2020
Hallo mensen van tweakers,

Ik zoek een?
Ik zoek een processor, moederbord, en miss een videokaart.

Wat is je budget?
ik heb hoogstens 100/200 euro te bieden

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

ik heb een asus desktop, er stond eerst windows xp op, maar ik heb er windows 7 ultimate opgezet. mijn processor is 32 bit, dus vandaar de upgrade naar 64 bit voor meer functies. verder wil ik wel wat games erop zetten, vandaar de videokaart, en het moederbord is niet nodig, maar als iemand een goed alternatief weet, hoor ik het graag!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:37

Thomg

Aww yiss

Ik mis nog erg veel info, maar als je budget zo ~150 is voor proc + moederbord zijn er eigenlijk maar twee opties...

860K + bijpassend moederbord
G3258 + bijpassend moederbord

Gelieve wat duidelijk te zijn en zelf ook met wat inbreng te komen.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:34

TommieW

Numa numa.

Welke Asus desktop is het?
Waarschijnlijk heb je ook nog RAM geheugen nodig. Verder is het mij niet helemaal duidelijk wat je nou wil. Wil je van een oude (misschien wel P4) bak een gamePC maken, dan wens ik je succes. Misschien kan je nog de ODD meenemen, maar dat is nog de vraag.

Anyway, hier op Tweakers wordt ook eigen inzet verwacht. Dus: wat heb je zelf al gevonden?

[ Voor 13% gewijzigd door TommieW op 07-01-2015 17:29 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Goed, even opnieuw. Je hebt een 32bit cpu? Weet je dat zeker? Die dingen zijn namelijk al een jaar of 15 niet meer standaard (laatste intel 32 bit was uit mijn hoofd een P4...).

Een cPU+mobo+GPU wordt dan vrij lastig voor dit budget. Er vanuit gaande dat je voeding goed is (wat die waarschijnlijk niet is) en je je HDD kan meenemen (SATA?).

Helemaal eens met Thomg dus, hier ontbreekt nog zoveel informatie. Geef eerst eens je complete huidige systeem inclusief voeding (merk, type en leeftijd).

Verwijderd

br00ky schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:29:
Goed, even opnieuw. Je hebt een 32bit cpu? Weet je dat zeker? Die dingen zijn namelijk al een jaar of 15 niet meer standaard (laatste intel 32 bit was uit mijn hoofd een P4...).
Er zijn ook nog wat Atom's geweest zonder 64 bit instructieset.