Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Leren programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views

• SaintsMask
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 17:00
Beste programmeurs

Wat is de beste taal om in te leren programmeren?
Hoe kan ik dit het beste doen en waar?
Ik heb van verschillende collega's op mijn stage gehoord dat ik het beste c++ kan doen, maar dit er moeilijk is.
Een van mijn vrienden die programmeert ook die zei begin met Java en daarna een moeilijkere taal.

Even een voetnootje, ik wil volgend jaar Technische informatica gaan studeren. En hoop hiermee een kleine voorsprong te hebben.

Alvast bedankt!!

Matthew!! 8)7

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:28
google.nl? Er zijn over dit onderwerp heel veel websites met informatie.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:36
Of even zoeken, zijn zat topics over gestart (en gesloten): http://gathering.tweakers...eyword=leren+programmeren

Roomba E5 te koop

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
De taal die het meest aansluit bij je doelstellingen!

Bedenk iets dat je wilt maken en zoek uit welke talen hiervoor het meest geschikt zijn. Lees wat documentatie over de talen en pak dan diegene welke je het meest aanspreekt. Daarna kan je hetzelfde eventueel ook in andere talen maken.

Begin met iets simpels wat je uit kan bouwen en zo complexere problemen tegen gaat komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Donderpoes op 07-01-2015 16:51 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.