Ik zat te kijken naar de nieuwe introvideo, dit omdat ik graag hoopte dat er ook een variant voor de community beschikbaar wordt gemaakt. Dit zodat wij als community, waar tweakers voor een groot deel uit bestaat, ook tweaker-filmpjes kunnen uploaden naar onze eigen youtube kanalen. Denk dan aan reviews/previews etc...
Echter toen ik wat beter naar de intro keek zag ik dat de kleurovergangen niet smooth waren, ik denk dat dat komt door de manier waarop gerenderd wordt. Zie hier de prachtige artifacts (nog eens wat aangeduid met de zwarte lijnen):

Echter toen ik wat beter naar de intro keek zag ik dat de kleurovergangen niet smooth waren, ik denk dat dat komt door de manier waarop gerenderd wordt. Zie hier de prachtige artifacts (nog eens wat aangeduid met de zwarte lijnen):

offtopic:
Is het mogelijk dat de tweakersawards gestreamd worden? Zodat wij tweakers er nog een beetje plezier aan kunnen beleven?
Is het mogelijk dat de tweakersawards gestreamd worden? Zodat wij tweakers er nog een beetje plezier aan kunnen beleven?
[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 07-01-2015 17:00 ]