Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rendersettings nieuwe introvideo

Pagina: 1
Acties:

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Ik zat te kijken naar de nieuwe introvideo, dit omdat ik graag hoopte dat er ook een variant voor de community beschikbaar wordt gemaakt. Dit zodat wij als community, waar tweakers voor een groot deel uit bestaat, ook tweaker-filmpjes kunnen uploaden naar onze eigen youtube kanalen. Denk dan aan reviews/previews etc...

Echter toen ik wat beter naar de intro keek zag ik dat de kleurovergangen niet smooth waren, ik denk dat dat komt door de manier waarop gerenderd wordt. Zie hier de prachtige artifacts (nog eens wat aangeduid met de zwarte lijnen):
Afbeeldingslocatie: http://snag.gy/MzISN.jpg

offtopic:
Is het mogelijk dat de tweakersawards gestreamd worden? Zodat wij tweakers er nog een beetje plezier aan kunnen beleven? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 07-01-2015 17:00 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik denk dat dit komt door ons videoplatform en de gebruikte bitrate. In mn renders zie ik ze nl. niet. Er komt binnenkort een update van ons streamingplatform, hopelijk is het dan verholpen.

Aan een variant voor de introvideo kan ik je helaas niet helpen. Als je eigen previews of reviews wil maken en uploaden zul je daar dus zelf iets voor moeten maken :)

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
TradeMarkNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:24:
Ik denk dat dit komt door ons videoplatform en de gebruikte bitrate. In mn renders zie ik ze nl. niet. Er komt binnenkort een update van ons streamingplatform, hopelijk is het dan verholpen.
Ahh! Nouja, mooi dat er in ieder geval al een oplossing is! :)
Aan een variant voor de introvideo kan ik je helaas niet helpen. Als je eigen previews of reviews wil maken en uploaden zul je daar dus zelf iets voor moeten maken :)
We waren al bezig, echter is deze vanwege de nieuwe intro niet meer in dezelfde stijl. :(

zie: De officiële blog van Frozen: Gathering of Tweakers introductie video - idee

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
I see. Nouja da's toch niet erg dat het een andere stijl is, zo zie je wel goed het verschil :)

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
TradeMarkNL schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:44:
I see. Nouja da's toch niet erg dat het een andere stijl is, zo zie je wel goed het verschil :)
Nog meer artifacts, nu in reviews: Sony X90C-uhdtv met Android TV: 's werelds dunste lcdtv

Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/3LKnv.jpg

idem op 2:55 (in het midden van het scherm)

[ Voor 4% gewijzigd door Frozen op 08-01-2015 16:54 ]

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Zoals ik al zei is het helaas een bekend probleem en wordt eraan gewerkt.
Pagina: 1