Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Mijn naam is Bart van Putten en ik ben een master student aan de Erasmus Universiteit. Ik ben op het moment bezig met mijn master scriptie en deze gaat over advertenties voor android smartphones.

Hiervoor heb ik een survey opgezet waarin de respondenten worden gevraagd hoe belangrijk zij bepaalde attributen vinden die mogelijkerwijs in de Android smartphone zitten. Ik zou graag willen vragen of jullie deze survey kunnen invullen. Dit duurt maximaal 1 a 2 minuten.

knip
Hartelijk dank,

Bart van Putten

[ Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 07-01-2015 19:54 ]

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 10:33
Misschien een beetje lompe reactie, maar heb je zelf je enquête als eens bekeken? Deze is een grote chaos op beeld met veel herhaling van dezelfde tekst. Daarnaast kan je de enquête wel invullen maar nergens opsturen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Ik begrijp niet wat de vragen die je stelt, hebben te maken met advertenties bij android smartphones. Of bedoel je misschien advertenties voor Android smartphones?
En een master-scriptie over advertenties bij (of voor) smartphones? Klinkt wat magertjes voor een master.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel inderdaad advertenties voor android smartphones.
Dit is een survey die ik gebruik als pre-test. Hierna zal ik nog een andere veel grotere enquete moeten maken, waarin ik verschillende smartphone advertenties zelf moet maken en deze met elkaar moet vergelijken. Om die advertenties te maken heb ik eerst de data nodig die uit deze enquete komt :).

@LordSinclair: als je rechts onderin op de >> knop drukt wordt de enquete vanzelf verzonden.

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
"Het GoT forum (sic) is geen marketinginstrument! Het is dan ook niet toegestaan om aan werving voor enquêtes, (school/studie) onderzoeken en/of opdrachten te doen zonder nadrukkelijke toestemming van de crew."

Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 10:33
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:31:

@LordSinclair: als je rechts onderin op de >> knop drukt wordt de enquete vanzelf verzonden.
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/34693t0.jpg

:?

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Het is niet toegestaan om een enquete te starten zonder toestemming van een moderator, hierbij een slotje op het topic.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.