Toon posts:

Iets terug halen van kladblok

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net iets belangrijks getypt in Kladblok, alleen nu was ik zo dom om op kruisje te klikken zonder op te slaan. Is er nog een mogelijk om dit terug te halen?

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-02 14:32
Nee

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nope, notepad maakt geen tussentijdse savefile aan. Als je die dus afsluit dan is het ook echt weg.

Verwijderd

Topicstarter
En het is niet mogelijk om de toetsen die je hebt in gedrukt terug te zien?

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-02 15:42

Rannasha

Does not compute.

Nee, tenzij je om wat voor reden dan ook zelf een keylogger (spyware/malware) hebt geinstalleerd.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:46
Volgende keer in OneNote of Sublime Text typen ipv kladblok ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nee, alleen als je opslaat. Dat zul je ook hebben gelezen als je met bijv Google zocht naar deze vraag (bijv 'recover unsaved notepad text').

Leermoment: regelmatig opslaan. Op een plaats en met een bestandsnaam die is te onthouden. Liefst met af en toe een reservekopie. Maar de huidige tekst is onherroepelijk weg, hooguit terug te halen uit je geheugen.

Dit onderwerp past beter in Client Software Algemeen omdat het niet gaat over Windows maar een programma er onder. Ik verplaats het daarom uit WOS, maar sluit ook meteen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.