Particulier glasvezel met meerdere vaste IP adressen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorclaessen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 22:01
Ik heb het geluk gehad een jaar of zes glasvezel te hebben gehad via het Glazenkamp (Hazenkamp, Nijmegen) project. Er is destijds besloten om XMS in onze wijk een monopoliepositie te geven, maar daartegenover stond dan dat wij 100/100 Mbps kregen voor €35 per maand, wat best een scherpe prijs was. Je kon er ook een aantal extra's bij krijgen, zoals reverse DNS en meerdere vaste ip adressen. Het eerste (reverse DNS) hebben ze wel beloofd maar nooit geleverd, maar het tweede gelukkig wel. Ik heb jarenlang een blok van 8 ip adressen gehad.

XMS gaat nu verdwijnen en nu krijg ik een aanbod om naar Telfort (geen vast ip adres) of naar XS4ALL (1 vast ip adres) over te stappen.

Ik probeer nu een alternatief glasvezelabonnement te vinden waar ik als particulier 8 ip adressen bij kan krijgen, maar tot nu toe heb ik deze niet gevonden. Weet er iemand wie zo'n abonnement aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:45
Heldenvan.Nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorclaessen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 22:01
Ah, dus toch? Ze hebben zó groot "Zakelijk" in hun banner staan dat ik al afgehaakt was. Prijzen ex. btw ook, dat was ook een slecht teken, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 18:45

MCP cloud

Op het web sinds 1998