Omdat ik m'n zinnen heb gezet op een 1440p monitor en mijn huidige GPU dat niet trekt, heb ik maar eens een nieuw systeem in elkaar geklikt (naast de GPU kan de rest ook wel een upgrade gebruiken). Het is alweer een paar jaar geleden dat ik voor het laatst een systeem heb samengesteld, dus hoor ik graag wat meningen op wat ik nu bij elkaar heb gesprokkeld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Belangrijkste gebruik is gaming, af en toe voor werk/studie wat virtualisatie (vandaar 16GB geheugen - kost op het totaal toch niet zo schokkend veel)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onderstaande vind ik een acceptabel bedrag, mag uiteraard minder. Voor meer is ook ruimte, maar dan moeten daar wel goede argumenten voor zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een bestaande SSD die ik overzet. De M.2 wordt primair boot-device en een enkele applicatie als die er echt baat bij blijkt te hebben.
Verder afgezien van wat randapparatuur, niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op dit moment is 1 GPU waarschijnlijk zat, maar ik hou graag de optie open voor een SLI setup.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet in een verplaatsbare behuizing komen te staan, max 46cm hoog en iets meer dan 50cm diep (de huidige kast is 56cm en dat is af en toe prutsen met aansluiten, dus liever iets minder diep)
Ga je overklokken?
Nee, overklokken hoeft voor mij niet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Belangrijkste gebruik is gaming, af en toe voor werk/studie wat virtualisatie (vandaar 16GB geheugen - kost op het totaal toch niet zo schokkend veel)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onderstaande vind ik een acceptabel bedrag, mag uiteraard minder. Voor meer is ook ruimte, maar dan moeten daar wel goede argumenten voor zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een bestaande SSD die ik overzet. De M.2 wordt primair boot-device en een enkele applicatie als die er echt baat bij blijkt te hebben.
Verder afgezien van wat randapparatuur, niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op dit moment is 1 GPU waarschijnlijk zat, maar ik hou graag de optie open voor een SLI setup.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet in een verplaatsbare behuizing komen te staan, max 46cm hoog en iets meer dan 50cm diep (de huidige kast is 56cm en dat is af en toe prutsen met aansluiten, dus liever iets minder diep)
Ga je overklokken?
Nee, overklokken hoeft voor mij niet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Tray | € 189,40 | € 189,40 |
| 1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 349,69 | € 349,69 |
| 1 | Sharkoon Mask | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | LG 27MB85R Zwart | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP8G3D1608DT1TX0CEU | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Antec Edge 650W | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Samsung XP941 128GB | € 104,95 | € 104,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.597,34 | |