Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jason_Fly
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt. Ik zoek een kleine, handige telefoon die ik kan gebruiken als telefoon in de auto. Connectiviteit door Bluetooth is dan ook een vereiste. Liefst ook een degelijke batterijduur. Het is een soort tweede telefoon die ik enkel tijdens ritten zal gebruiken en op vakantie. Internet is niet nodig, mag wel. Geen overmatig volgestouwd ding, zodat het nog ok snel gaat. Een beetje duurzaam is altijd welkom.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Niet teveel: ergens 40,- of 50,- maximum. Liever minder.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. De net gelanceerde Nokia 215 pricewatch: Nokia 215 Single SIM Zwart (-prepaid) lijkt me cool, maar ik weet nog niet of ik die met de auto kan verbinden. Hopelijk kan dat wel. Ik hoop op enkele andere voorstellen van jullie.

Bedankt alvast voor het advies! :)

• skunkopaat
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 09:25
Hallo Jason_Fly,

Ik weet niet of je nog wat zoekt, maar wellicht is de Nokia 215 inderdaad jou kandidaat.

Ik heb hem zelf ook sinds kort in gebruik, en bevalt me erg goed. Het is een basis telefoontje waar je incidenteel ook meet kunt internetten.

Wat betreft bluetooth werkt dit goed. Het heeft bluetooth 3.0 en ik verbind dagelijks met mijn receiver om muziek af te spelen, en ook in de auto via een bluetooth radio. Het bereik is niet zo denderend maar je zit toch in de auto.

Met bellen en smsen (geen spelletjes of internet) en bluetooth audio, gaat de telefoon bij mij een week mee!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Een telefoon met de auto verbinden moet over het algemeen lukken als de telefoon en auto over bluethoth beschikken die samenwerken. Als je kunt aangeven welke auto / carkit je hebt kunnen we iets meer ingaan over samenwerken van een specifieke telefoon met jou auto / carkit.