Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
32 ich, HD TV, smart met absoluut netflix er op.
Wat is je budget?
Max 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er moet absoluut netflix op zitten
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen ervaring met netflix, heb zelf een smart TV maar gebruik die niet als dusdanig en heb dus eigenlijk totaal geen idee of dat wel kan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor op de slaapkamer op mijn werk mag ik een TV kopen. Echter hebben mijn collega's 1 eis, er moet netflix opzitten. Nu heb ik zelf een LG en een Samsung. Op die Samsung zit iig geen Netflix en de LG weet ik niet.
Maar ik veronderstel dat dit best wel kan.
Welke geeft dan de beste bang for bucks?
Ik zoek een?
32 ich, HD TV, smart met absoluut netflix er op.
Wat is je budget?
Max 300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er moet absoluut netflix op zitten
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen ervaring met netflix, heb zelf een smart TV maar gebruik die niet als dusdanig en heb dus eigenlijk totaal geen idee of dat wel kan.
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor op de slaapkamer op mijn werk mag ik een TV kopen. Echter hebben mijn collega's 1 eis, er moet netflix opzitten. Nu heb ik zelf een LG en een Samsung. Op die Samsung zit iig geen Netflix en de LG weet ik niet.
Maar ik veronderstel dat dit best wel kan.
Welke geeft dan de beste bang for bucks?