Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:52
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
32 ich, HD TV, smart met absoluut netflix er op.

Wat is je budget?
Max 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er moet absoluut netflix op zitten

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen ervaring met netflix, heb zelf een smart TV maar gebruik die niet als dusdanig en heb dus eigenlijk totaal geen idee of dat wel kan.

Welke vragen heb je hier nog over?
Voor op de slaapkamer op mijn werk mag ik een TV kopen. Echter hebben mijn collega's 1 eis, er moet netflix opzitten. Nu heb ik zelf een LG en een Samsung. Op die Samsung zit iig geen Netflix en de LG weet ik niet.
Maar ik veronderstel dat dit best wel kan.
Welke geeft dan de beste bang for bucks?

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• tomaszcs
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-11 19:27

tomaszcs

✔️

Ik weet niet wat voor tv je zelf hebt, maar een Chromecast maakt iedere TV smart. Mits hij over HDMI bezit.

Verder lijkt het me handig met jouw budget als je een nieuwe TV zoekt. Gewoon een "domme" tv kopen en dan een externe oplossing zoals eerder genoemd een Chromecast of een Android stick/box. :)

• maartend
@raydekok, dat waren toevallig ook de TV's die ik vond. Maar op die van LG zie ik geen netflix of zoiets.

@tomaszsc Thuis zou ik dat doen, niet op mijn werk. Daar zoek ik wat ik vraag.

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-11 14:42

page404

Website says no

http://www.kieskeurig.nl/...asonic-tx-32as600/prijzen

Netflix werkt prima op deze modellen. Starten wat traag op maar verder goed. Wel boven budget natuurlijk. Dan wordt het één van deze:
http://www.kieskeurig.nl/...5D=119274&sort=pop&pcode= (weet niet of daar Netflix op zit).

[ Voor 4% gewijzigd door page404 op 07-01-2015 10:48 ]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 07:39
pricewatch: LG 32LB570V Zilver

dit is eigenlijk de beste voor de wat jij wil. heeft het meeste.

daarnaast het is raydekok, zonder cock dus haha.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• maartend
raydekok schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:51:
pricewatch: LG 32LB570V Zilver

dit is eigenlijk de beste voor de wat jij wil. heeft het meeste.

daarnaast het is raydekok, zonder cock dus haha.
En aangepast. :)
En bedankt.
Pagina: 1