Ik heb gisteren een pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) binnengekregen, en vol enthousiasme wilde ik m'n eerste eigen pc gaan bouwen, maar wat bleek, ongeveer de helft van de gaten voor de standoff schroefjes zijn niet goed geboord! Bij sommige krijg je zo de schroef erin, de andere lijken gewoon niet te passen.
(Ik wil best een schroefje minder gebruiken, maar voor de ATX plekken kreeg ik er maar 3 in, dat is te weinig)
Ergens in mijn huis is iemand met veel gereedschap, ikzelf heb geen ervaring, maar is zoiets misschien nog zelf te fixen? Lijkt me in metaal niet heel gemakkelijk.... Of is het handiger deze te retourneren en een nieuwe te bestellen? (Ik kwam ergens een 2009 topic tegen, maar veel verschillende geluiden, en dat metaal is misschien lastig)
Ergens in mijn huis is iemand met veel gereedschap, ikzelf heb geen ervaring, maar is zoiets misschien nog zelf te fixen? Lijkt me in metaal niet heel gemakkelijk.... Of is het handiger deze te retourneren en een nieuwe te bestellen? (Ik kwam ergens een 2009 topic tegen, maar veel verschillende geluiden, en dat metaal is misschien lastig)
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB