Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Asus EeeBook F205TA-FD015B opslag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik had een vraagje over de Asus F205TA. Ik heb niet heel veel verstand van computers en wil deze dan laptopje vooral gaan gebruiken voor wat op internet te surfen en te emailen. Daarvoor lijkt me deze laptop wel geschikt voor een kleine 200 euro want heb niet echt heel veel eisen en kan gerust wel een minuutje wachten hoor voordat het is opgestart daar heb ik niet zoveel problemen mee. Als het surfen maar een beetje soepel verloopt en ik niet meer dan sec of 3 moet wachten dat een pagina geladen is vind ik het best.

Maar ik las net ergens dat na windows installtie er nog maar ongeveer 12GB over is. Dat lijkt me persoonlijk weinig. Mijn vraag is dan ook:

Is deze 12gb niet te weinig voor alle windows updates die er zijn en komen? Is het geheugen dan niet heel erg snel vol?

Ander vraag nog

Als je bijv: AVG virusscanner wilt installeren kan je deze dan bijv op de micro sd opslaan die ik er los bij wil aanschaffen? Dacht aan een micro sd van Sandisk voor een kleine 15 euro.

met vriendelijke groeten,

Marieke