Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

max 500 eu: asus F555LA-XX297H / HPPavilion 13-a020nd x360 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na lang googlen en zoeken op dit en andere fora ben ik een beetje de weg kwijt. Ik zoek een laptop voor een student van maximaal 500 euro, maar die wel een aantal jaar mee kan. Tekstverwerken, surfen, films kijken en eventueel lichte games. Ik heb het terug kunnen brengen naar twee die me wel interessant leken maar van de asus kan ik nauwelijks reviews vinden. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Wat ga je met je laptop doen?
studiegebruik, wordt veel mee gesleept
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Films kijken, tekstbewerken, mailen, lichte games eventueel maar is geen absolute must (voor dit budget is dat misschien lastig)

Wat is je budget?
maximaal 500 euro, liever iets minder

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
naar colleges, bibliotheek, in de trein. Het liefst 15,6 inch als maximum en niet veel meer dan iets rond de 2, 2,5 kilo.
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik begrijp dat ze het momenteel een stuk beter doen, maar het liefst geen acer vanwege slechte ervaringen in het verleden

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
ik twijfel momenteel tussen asus F555LA-XX297H en HP Pavilion 13-a020nd x360 maar sta open voor suggesties die vergelijkbaar zijn. :)

Verwijderd

Dell inspiron 15 3542 met i5, 8GB ram en 1TB HDD. Zit met 10% VIP korting op €404,09. Dan kun je zelfs nog een SSD plaatsen binnen je budget van maximaal €500. :)