Defect geleverd product, advies

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Beste Tweakers, (Excuses dat de twee laatste foto's op een of andere manier niet laden)

Ik heb op 04-01-2015 6 nieuwe componenten voor een nieuwe pc aangeschaft bij een webwinkel. Ik noem de naam van de webwinkel op dit moment van schrijven nog even niet omdat ik nog geen reactie heb ontvangen (vandaag pakket geopend namelijk) En wil hen wel de kans geven om met een adequate reactie te komen / oplossing.

Ik opende vanavond mijn nieuwe Cooler master Silencio 452 en tot mijn verbazing, is het frontpanel afgebroken (alle plastic houdertjes) Overige componenten zijn wel in nieuwstaat en werken (althans de GTX 970 werkt subliem :))

Beetje vervelend en misschien loop ik iets op de zaken vooruit maar ik lees nogal wat slechte ervaringen op internet over de aftersales van deze firma.

Zie foto's:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/9jezw7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/so1x0w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/2h6aotw.jpg

Nu heb ik dit nog nooit meegemaakt en lees allemaal horrorverhalen. Ervaringen? Wat kunnen e.v.t. vervolg stappen zijn bij nalatenschap van de webwinkel? Verzendkosten die voor mijzelf in rekening worden gebracht bij het retourneren van het defecte product (heb ik gelezen over deze webwinkel)

Er staan zoveel klachten, dat ik verbaasd ben dat zij ook vaak allerlei awards winnen. Maargoed, alle hulp / tips / advies is welkom.

PS ik bestel al sinds 2006 bij deze webwinkel.. eerste keer dat ik dit ervaar. Kan altijd gebeuren natuurlijk.

GR,

Dr.Root

[ Voor 11% gewijzigd door Dr.Root op 07-01-2015 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
zou eens beginnen met goed het probleem helder te hebben en vriendelijk contact met ze te zoeken. Je druk maken over spookverhalen en recensies kan altijd nog wel. Geef ze in ieder geval eerst een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je al zo lang met volle tevredenheid bij deze winkel besteld, geef ze dan eerst even de gelegenheid om te reageren.

Wat hierboven mij dus ook zegt.

[ Voor 12% gewijzigd door firebird_1979 op 07-01-2015 01:06 . Reden: spuit 11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
sambalbaj schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 01:03:
zou eens beginnen met goed het probleem helder te hebben en vriendelijk contact met ze te zoeken. Je druk maken over spookverhalen en recensies kan altijd nog wel. Geef ze in ieder geval eerst een kans.
Dat geef ik aan:

"Ik noem de naam van de webwinkel op dit moment van schrijven nog even niet omdat ik nog geen reactie heb ontvangen (vandaag pakket geopend namelijk) En wil hen wel de kans geven om met een adequate reactie te komen / oplossing."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een topic openen terwijl de webshop nog niet eens de kans heeft gehad te reageren, voor iets wat je vandaag gezien hebt, is gewoon onnodig. Sambaldj heeft gewoon gelijk. En als je zoveel slechte verhalen over de afterservice leest, waarom bestel je er dan?

Anyway, een topic heeft pas zin als er problemen zijn en het niet goed afgehandeld zijn. Mocht dat gebeuren dan kun je een DM sturen met een verzoek tot heropening, maar dan moet je wel eerst hen de kans geven dit in orde te maken. Tot die tijd een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.