I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik loop er ook tegenaan
Één verandert in rare tekens
zie pietje63 in 'nieuws: Renders van onaangekondigde smallere MacBook Air verschijnen online'
zie pietje63 in 'nieuws: Renders van onaangekondigde smallere MacBook Air verschijnen online'
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Welke browser en OS deed je dat mee?pietje63 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:24:
Ik loop er ook tegenaan
Dat maakt niet uit, alles wat via Ajax gaat is UTF8 en moet dus serverside omgezet worden naar Latin-9 (en entiteiten voor karakters die daar niet in voorkomen - daar is een util method voor)...
Intentionally left blank
Waarom gebruiken jullie aan de achterkant latin-9 en geen UTF8?
legacy, en het is vrijwel onmogelijk om daar vanaf te komen zonder heel veel tijd te investeren in iets wat 'niets' oplevertBrantje schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:33:
Waarom gebruiken jullie aan de achterkant latin-9 en geen UTF8?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Blijkbaar stuurde Internet Explorer andere content-encoding headers op dan Firefox en Chrome en hadden we de controle op UTF-8 met de nieuwe reactiecode 'correcter' gemaakt. Maar omdat IE een bepaalde header uit onze Ajax-aanroep niet - en de andere twee wel - aanpaste ging die uiteindelijk verkeerd 
't Zou nu gefixed moeten zijn.
't Zou nu gefixed moeten zijn.
Getest met een edit van mijn bovenstaande reactie en dat gaat goed.[b][message=43527938,noline]'t Zou nu gefixed moeten zijn.
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Mooi, doen we deze naar het archief.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Pagina: 1