Hallo,
ik heb een raar probleem met het LCD paneel op mn laptop.
als ik de laptop een tijdje dicht geklapt heb gehad, en hem later weer open doe lijkt het beeld voor een 10 tal minuten geinterlinieert te zijn.
net of het een "te lage" refreshrate heeft, echter deze staat op 60 hz en kan ik wel switchen naar 40 hz.. maar er veranderd dan niks.
Zelfs in de BIOS en met een Live CD is het probleem aanwezig. een driver issue lijkt me niet aan de orde.
De temperaturen van de GPU/CPU zijn gewoon normaal.. ook bij extreme belasting blijven deze binnen de perken.
iemand die dit ooit op een LCD paneel gezien heeft? en ook wat er eventueel een oplossing voor is?
Specificaties:
CPU: Intel Core i5 560M
GPU: Nvidia Quadro NVS 3100M 512MB
Chipset: Intel QM57
Ram: Corsair Vengeance CMSX8GX3M2A1866C10 2x 4GB
Chipset driver: 10.0.13
Nvidia driver: 341.21
de SSD etc leek mij niet van relevantie voor dit probleem.
ik heb een raar probleem met het LCD paneel op mn laptop.
als ik de laptop een tijdje dicht geklapt heb gehad, en hem later weer open doe lijkt het beeld voor een 10 tal minuten geinterlinieert te zijn.
net of het een "te lage" refreshrate heeft, echter deze staat op 60 hz en kan ik wel switchen naar 40 hz.. maar er veranderd dan niks.
Zelfs in de BIOS en met een Live CD is het probleem aanwezig. een driver issue lijkt me niet aan de orde.
De temperaturen van de GPU/CPU zijn gewoon normaal.. ook bij extreme belasting blijven deze binnen de perken.
iemand die dit ooit op een LCD paneel gezien heeft? en ook wat er eventueel een oplossing voor is?
Specificaties:
CPU: Intel Core i5 560M
GPU: Nvidia Quadro NVS 3100M 512MB
Chipset: Intel QM57
Ram: Corsair Vengeance CMSX8GX3M2A1866C10 2x 4GB
Chipset driver: 10.0.13
Nvidia driver: 341.21
de SSD etc leek mij niet van relevantie voor dit probleem.
404 Signature not found