Hallo, ik weet niet waar ik anders het topic moet aanmaken dus dit leek het me meest relevant. Ik ben misschien van plan om het High-End-Gamesysteem te gaan bouwen van januari 2015. Nu zit ik met een paar vragen waar ik 100% zeker van wil zijn:
- Krijg je geen micro stuttering en andere problemen van SLI?
- Zijn er veel games die SLI ondersteunen?
- Kan ik beter wachten tot een half jaar om het systeem te gaan bouwen omdat dan de hardware goedkoper is geworden? Of wachten totdat er weer nieuwe videokaarten komen van Nvidia (ja ik ben een Nvidia fanboy). Ook omdat dan ongeveer Windows 10 komt (over een half jaar).
- Is dit systeem stabiel en krijg ik geen bottlenecks?
Deze vragen stel ik omdat ik zeker wil weten waar ik die mijn 1500 euro aan spendeer. Niet dat ik straks met een systeem zit wat tegenvalt.
Alvast bedankt,
Groeten
- Krijg je geen micro stuttering en andere problemen van SLI?
- Zijn er veel games die SLI ondersteunen?
- Kan ik beter wachten tot een half jaar om het systeem te gaan bouwen omdat dan de hardware goedkoper is geworden? Of wachten totdat er weer nieuwe videokaarten komen van Nvidia (ja ik ben een Nvidia fanboy). Ook omdat dan ongeveer Windows 10 komt (over een half jaar).
- Is dit systeem stabiel en krijg ik geen bottlenecks?
Deze vragen stel ik omdat ik zeker wil weten waar ik die mijn 1500 euro aan spendeer. Niet dat ik straks met een systeem zit wat tegenvalt.
Alvast bedankt,
Groeten
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ