Gmail aanmaakdatum

Pagina: 1
Acties:
  • 1.971 views

• shck.wav
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-10 23:14
Beste tweakers,

Er wordt ingebroken op de Gmail van mijn vriendin en we hebben het formulier ingevuld.
Het formulier is helemaal ingevuld, maar als aanmaakdatum (maand + jaar) hebben we maar wat ingevuld.

Aangezien we wel toegang hebben tot de Gmail, willen we weten waar we de aanmaakdatum van de Gmail kunnen vinden.
Kunnen jullie ons helpen?

Bij voorbaat dank voor jullie tijd!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:06

shinchan03

Niels

Probeer het te achterhalen door uitleg op één van de volgende websites:
Google: Gmail account created.
Ik heb de eerste twee bekeken en volgens mij moet je er daarmee wel uit kunnen komen.

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Daar kom je niet achter, tenzij je de allereerste emails hebt bewaard. Het is nergens opgeslagen in een profiel oid.

*wat shinchan zegt zou je inderdaad kunnen proberen, maar of dat altijd werkt?

[ Voor 26% gewijzigd door firebird_1979 op 06-01-2015 21:47 ]

• shck.wav
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-10 23:14
Bedankt voor de reacties.

Het lijkt erop dat ik onder de instellingen van "doorsturen en POP/IMAP" een datum vermeld zie staan dat hoogstwaarschijnlijk de aanmaakdatum is.
Mijn eigen account is vandaag precies 9 jaar. :P

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:45
Als je nog in GMail kunt, waar heb je google dan voor nodig?

Gewoon zelf het wachtwoord wijzigen, controleren of het backup-adres en telefoonnummer die ingesteld staan inderdaad van jou zijn, verdachte forwarders uitzetten en eventueel two way verification inschakelen? Dan is het toch over met de inbraken?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:34

P_Tingen

omdat het KAN

Xander schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:03:
Als je nog in GMail kunt, waar heb je google dan voor nodig?

Gewoon zelf het wachtwoord wijzigen, controleren of het backup-adres en telefoonnummer die ingesteld staan inderdaad van jou zijn, verdachte forwarders uitzetten en eventueel two way verification inschakelen? Dan is het toch over met de inbraken?
^^ dit. Zeker als er ingebroken (ingebroken? ingelogd door iemand anders bedoel je?) wordt, of als je het vermoeden hebt dat dit gebeurt, zou ik 2-staps aanmelding aanzetten. Dat is reuze simpel: zodra je voor de eerste keer op een pc inlogt op gmail moet je een extra code ingeven die je via sms krijgt toegestuurd. Als dat je eigen pc is, zet je een vinkje bij "niet weer vragen voor deze pc" en vervolgens kun je gmail op die pc gewoon gebruiken. Ga naar de instellingen van je account en zet het aan bij "Authenticatie in twee stappen"

... en gaat over tot de orde van de dag

Verwijderd

Is er een oplossing voor gekomen?
ikzelf zit met ongeveer hetzelfde..
wil graag weten wanneer ik mijn emailadres heb aangemaakt, maar kan het niet vinden, ook niet via een google search helaas

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heel goed om ook oude topics te bekijken op zoek naar een oplossing, maar het topic dan ook kicken is bijna altijd onhandig. Houd het aub bij 1 eigen topic, dus Gmail aanmaakdatum

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.