Dag allemaal,
Ik heb vandaag mijn HDD van mijn Lenovo Flex2 gekloond naar een Crucial M550 SSD met Acronis. Hier waren geen problemen. Toen ik de laptop probeerde op te starten met de SSD, kwam er een BSOD vlak na het Lenovo logo bij het opstarten en startte de computer opnieuw op. Nu wordt de SSD niet meer herkend door de pc, ook niet in de BIOS.
Soms start de pc terug op in de repair omgeving van Windows, zodat ik toegang heb tot startup repair e.d., maar dat werkt niet.
In het cmd heb ik al het volgende geprobeerd:
Alvast bedankt!
Ik heb vandaag mijn HDD van mijn Lenovo Flex2 gekloond naar een Crucial M550 SSD met Acronis. Hier waren geen problemen. Toen ik de laptop probeerde op te starten met de SSD, kwam er een BSOD vlak na het Lenovo logo bij het opstarten en startte de computer opnieuw op. Nu wordt de SSD niet meer herkend door de pc, ook niet in de BIOS.
Soms start de pc terug op in de repair omgeving van Windows, zodat ik toegang heb tot startup repair e.d., maar dat werkt niet.
In het cmd heb ik al het volgende geprobeerd:
- Diskpart zegt "There are no fixed disks to show" bij het list disk commando
- Bootrec.exe detecteert 0 Windows installaties
- Chkdsk zegt Warning, F parameter not specified en dat ik chkdsk /f moet runnen. Dit werkt niet wegens windows cannot run disk checking on this volume because it is write protected. chkdsk /f /r /x werkt ook niet.
Alvast bedankt!