Ik zou zeggen, of ondersteun HTTPS volledig en zorg dat het goed werkt, of ondersteun het niet, en zorg dan ook dat je Tweakers uberhaupt niet via HTTPS kunt benaderen. Beetje vreemd dat het wel kán, maar niet ondersteund wordt, en dus ook niet getest wordt. Stel dan gewoon een andere vhost in die zegt oeps, HTTPS wordt niet ondersteund, klik hier voor de HTTP versie. En wellicht moeten we dan ook maar Tweakers.net uit de HTTPSEverywhere lijst halen, als het niet ondersteund wordt?
Dat gezegd hebbende, van de ene ontwikkelaar naar de andere, hoe moeilijk kan het zijn om het te laten werken, en het even te testen? Lijkt mij toch niet dat dat heel veel tijd en moeite in beslag neemt.
Nu weet ik dat jullie sowieso van mening zijn dat HTTPS niet veel toevoegt, maar dan wil ik toch wel even refereren naar een comment die ik op de recente .plan over HTTPS geplaatst heb:
Rainbow in 'plan: Dilemma: moet Tweakers https inzetten?'
We leven in een tijd waar privacy steeds verder beperkt wordt, en zeker op het internet totaal niet meer gewaarborgd kan worden. Om deze reden zal het steeds belangrijker worden dat meer en meer sites gewoon HTTPS gaan gebruiken, en dat het uiteindelijk gewoon de standaard wordt. Het zou fijn zijn als een vooruitstrevende technologie website als Tweakers.net ook mee gaat in die trend.