Namen van reageerders in Notificatie-tab verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wanneer mensen reageren op eigen reviews (en vermoedelijk ook andere zaken, zoals profiel, forum, blog, etc?) zijn hun namen soms niet te zien. Inhoudelijk niet zo spannend, maar toch een bugje zo lijkt mij.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xVtApwA.png

Eerste keer dat ik dit waar naam was een reactie ca 5 uur terug (zeg even 16:00), maar zoals je kan zien staat er ook weer één tussen met naam. Alle notificaties van de afgelopen dagen lijken verder in orde.

[ Voor 7% gewijzigd door Foritain op 06-01-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is niet erg handig nee. Die code is ook aangepast ivm het nieuwe reactiesysteem, dus daar is vast een bugje ingeslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Foritain schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:57:
Wanneer mensen reageren op eigen reviews (en vermoedelijk ook andere zaken, zoals profiel, forum, blog, etc?) zijn hun namen soms niet te zien. Inhoudelijk niet zo spannend, maar toch een bugje zo lijkt mij.
Op het forum is het net iets anders: namen van de reageerders zijn wél zichtbaar, naam topic niet meer.

Reactienotificatie mist topictitel

[ Voor 69% gewijzigd door Raven op 07-01-2015 09:46 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis inderdaad ook de topicnamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
Is zojuist gefixed en zou weer moeten werken. Ik verplaats dit topic dus naar het archief.