Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wie ondersteunt nog 320x240[android apps]?

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje wie past ze layout aan dat het compatibel is met 320x240 resolutie?

const { signature } = await fetchProfile()

• diondokter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11 12:14

diondokter

Dum spiro, spero

http://stats.unity3d.com/mobile/display.html
Dit zijn wat statestieken van Unity. Dit had je ook zelf kunnen googelen.
Het maakt ook niet uit wat de anderen doen, maar jij moet je zelf gaan bedenken of jij die 1.5% van de markt wil ondersteunen of niet.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Het is misschien maar een klein percentage van de totale markt, maar vergis je niet in het enorme aantal goedkope toestellen met Android 2.3 dat uitgebracht en verkocht wordt in Azië. Kijk dus vooral naar je eigen doelgroep bij dit soort besluiten, en niet naar Android in het geheel.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:31

TheNephilim

Wtfuzzle

Zoals AtleX ook zegt; je moet naar je doelgroep kijken. Helemaal afhankelijk van de app zelf dus, of gebruikers veelal goedkope Android telefoons hebben of juist vaker nieuwe high-end toestellen kopen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit is de aller-aller laatste keer dat je hier een inzetloos UTFG opent. Je bent vaak genoeg gewezen op onze Quickstart en hou je je daar bij een volgend topic niet aan dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je op T.net vakantie mag.

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 07-01-2015 10:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.