[reacties] Reactie context behouden in platte weergave?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jiriw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-12-2024
Hoi Tweakers website devvers,

Vandaag viel mijn oog op de 'Wijzig weergave' feature omdat nu blijkbaar reactiesorteringen op relevantie mogelijk zijn. Ik zag dat je daarin ook de weergave kon wijzigen in threaded en platte modus. Platte modus kan bijvoorbeeld heel handig zijn als je eenvoudig de nieuwste posts wil lezen.
Maar met het wijzigen van de weergave van de reacties naar de platte modus verdwijnen ook de '@ <nick>' verwijzingen waardoor reacties op posts dus helemaal hun context verliezen. is daar niet iets aan te doen?

Ik zou willen voorstellen dat ook in platte modus de '@ <nick>' verwijzing die in de header van de post staat gehandhaafd blijft zodat je, als het nodig is, ook in platte modus kan zien, of en waarop een post een reactie is.

Maar misschien is er wel een beter idee om de contexts van posts te behouden in platte modus... Dus als anderen een betere oplossing hebben, schroom niet om die hier onder te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-10 17:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Het hele idee van die platte modus is dat de hele context en threading weg is, ik snap daarom ook niet waarom mensen het gebruiken :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het lijkt me ook wel nuttig om de verwijzing naar de parent-post via de @-notatie te behouden in de platte modus. Ik zal er eens een ticket voor maken.
_David_ schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:32:
Het hele idee van die platte modus is dat de hele context en threading weg is, ik snap daarom ook niet waarom mensen het gebruiken :P
Het is handig om de nieuwste reactie terug te kunnen vinden, verder weet ik ook niet waar het nuttig voor is ;) .