Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RusFighter
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11 12:45
Ik zoek een?
Allround oortjes die comfortabel zitten en langdurig gebruikt kunnen worden

Wat is je budget?
Liefst ~30 euro, maar hogere bedragen kunnen ook zolang het waard is

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze moeten eigenlijk mijn Creative Fatal1ty Gaming Headset vervangen. Omdat ik vaak op laptop werk en muziek luister wil ik iets portables hebben. Ook goed geluid bij gamen & films kijken is gewenst.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zoveel keuze.... :|

Omdat ik geen headset nodig meer heb, omdat ik microfoon van mijn laptop gebruik, wil ik iets portables, makkelijk om naar universiteit mee te nemen hebben zonder al te veel kwaliteit verlies.

Waarschijnlijk krijg ik niks bijzonders in deze prijsklasse, maar ben benieuwd naar jullie keuze.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

Oortjes vallen onder Mobile, schopje naar MAA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Pistons? Lekker goedkoop, met microfoon, zitten behoorlijk goed en geven prima geluid.

Wel moet ik zeggen dat oortjes vaak niet echt top zijn voor games en films, vooral omdat het geluid verre van surround is, iets wat een koptelefoon wel heeft. De pistons geven geluid "in" mijn hoofd, mijn koptelefoons rond mijn hoofd.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Jup, de Pistons zijn in dit geval een redelijke nobrainer.

• RusFighter
En wat vinden jullie van deze: pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)

PS: hoef geen microfoon, misschien moet titel verandert worden naar Oordopjes (ook al zie ik het verschil tussen oortjes niet)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

RusFighter schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:34:
En wat vinden jullie van deze: pricewatch: Sennheiser CX 300-II Precision (Zwart)

PS: hoef geen microfoon, misschien moet titel verandert worden naar Oordopjes (ook al zie ik het verschil tussen oortjes niet)
Dacht dat ik ergens las dat er nog een mic in moest zitten, foutje :+

People as things, that’s where it starts.

• RusFighter
Maar ik kom dus met geen enkele oordopjes in de buurt van mijn Creative Fatal1ty Gaming Headset?

Hmm misschien kan ik dan beter voor nieuwe, redelijk en compacte headset kijken?

• loll
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:08
RusFighter schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:34:

Ik zal persoonlijk niet voor deze gaan. Het is een model met een kabel die je achter in je nek dient te leggen, daardoor komt er soms druk op de kabel waardoor het oortje uit je oor valt.
Verder vind ik de earbuds niet fijn zitten.

• RusFighter
RusFighter schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:26:
Maar ik kom dus met geen enkele oordopjes in de buurt van mijn Creative Fatal1ty Gaming Headset?

Hmm misschien kan ik dan beter voor nieuwe, redelijk en compacte headset kijken?
Iemand hier een suggestie op?
Pagina: 1