If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Verwijderd

edit: Die-hard Overclocking & Case Modding
Verwijderd
ja natuurlijk hoort het bij DHO&CM... hij wil het logo toch uitdremelen.. dan is het toch case modden heh... dohhOp donderdag 14 juni 2001 10:24 schreef Gertje het volgende:
hmm... ik kan alleen de standaard P3 logo's vinden. Weet je zeker dat er een logo voor de dual is?
[afbeelding]
edit: Die-hard Overclocking & Case Modding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Je kan beter voor de dual amd gaan.... is toch veel sneller......
Dit soort opmerkingen zijn dus echt ZINLOOS he, als je niks beters te melden heb, zeg dan niks!Op donderdag 14 juni 2001 13:31 schreef Basz19 het volgende:
Waarom moet je nou een dual p3 logo hebben?
Sommige mensen leren het ook nooit he
Verwijderd
ben ik het helemaal mee eens *dOp donderdag 14 juni 2001 13:35 schreef pinodambini het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn dus echt ZINLOOS he, als je niks beters te melden heb, zeg dan niks!
Sommige mensen leren het ook nooit he
By each crime and every kindness, we birth our future
P.S. een overgeclockte jesus???
Verwijderd
Hmmm, volgens mij wordt (P3)^2 = P^2 * 3^2 = 9(P^2)Op donderdag 14 juni 2001 15:20 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
of:
P3² = p3 x p3 = Pentium 9
Overigens vat ik het kwadraat niet
Verwijderd
je kan em HIER vinden....
ps. ik zal ook wel een gedetailleerdere voor je maken met Fotosoep.... had net niet echt veel tijd namelijk....
Die komt op me server (Intel P100, Niet djual maar toch!)
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Het is dus (P3)² = p3 X p3 = P²9 .Op donderdag 14 juni 2001 15:30 schreef Apoc2 het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij wordt (P3)^2 = P^2 * 3^2 = 9(P^2)
Overigens vat ik het kwadraat niet![]()
Is het niet gewoon 2*P3=2P3
Na het weekend examen wiskunde
Verwijderd
En dan als prijs jouw dual P3's??Op Friday 15 June 2001 09:08 schreef rudyfb het volgende:
Zal ik anders een wedstrijdje uitschrijven, zoiets van "Wie maakt de mooiste Dual Pentium 3 Logo Inside?"
Strak plan!!!Op Friday 15 June 2001 10:06 schreef jordyb het volgende:
[..]
En dan als prijs jouw dual P3's??
Audi A8 W12 6.0
Probeer het verstand dat je nog over hebt de volgende keer eens nuttig te gebruiken a.u.b.Op Thursday 14 June 2001 13:31 schreef Basz19 het volgende:
Waarom moet je nou een dual p3 logo hebben?
/edit/

niet helemaal op maat maar goed
Je moet gewoon PIII Boxed kopen, dan krijg je een echtheidscertificaat bij en een p3 case stickerOp Friday 15 June 2001 11:46 schreef Orbit het volgende:
Bestaan er eigenlijk casebadges van INTEL? Ik ben al AMD reseller, dus aan Casebages van Duron en Athlon heb ik geen tekort (overvloed eerder). MAar ik heb sinds kort een dual P3. Nu zou ik daar graag een casebadge van hebben, iemand een id hoe ik er kan aangeraken?
Lijkt me wel gruwelijk cool !
- Pentium !!! !!!
- !!! Pentium !!!
- DualPentium !!!
- 2 Pentium !!!
- "Intel Inside" wijzigen in "Dual Inside"

High quality jpeg kan je hier vinden(200kb):
http://people.a2000.nl/hheida/dual-p3-logo.jpg

hires(200kb):
http://people.a2000.nl/hheida/dual-p3-V2.jpg
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Een 'echte' dualPIII logo
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
deez is wel kewl, simpel maar kicke
die van mark zijn ook wel mooi, alleen jammer dat het onderschrift niet het zelfde originele letter type is