Sinds anderhalf jaar ben ik samen met m'n vriendin de trotse bezitter van een stacaravan. Niets bijzonders, gewoon leuk, op een fijne en rustige plek. Er zit een stoppenkast met 3 x 6A zekeringen in, maar de boel is geschikt (en goedgekeurd) voor 16A zekeringen. Daarvoor moet ik wel de passchroeven vervangen, anders passen die 16A zekeringen niet. Dit ga ik met grote waarschijnlijkheid maar één keer in m'n leven doen, dus ik vind het zonde om, ook al is het maar een paar euro, een passchroeven sleutel hiervoor te kopen. Er is op de camping vast wel iemand te vinden die z'n ding heeft liggen, maar in deze tijd van het jaar is het daar behoorlijk uitgestorven. En in deze tijd van het jaar is het juist fijn om een electrisch kacheltje aan te kunnen zetten zonder dat meteen de stoppen springen als je per ongeluk de waterkoker tegelijk aanzet...
Heeft iemand ervaringen met alternatieven om zo'n passchroef te verwijderen? Kun je zoiets ook doen met een punttang, of eventueel een ander stuk gangbaar gereedschap?
Heeft iemand ervaringen met alternatieven om zo'n passchroef te verwijderen? Kun je zoiets ook doen met een punttang, of eventueel een ander stuk gangbaar gereedschap?
If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA