[IFTTT] Wat zijn handige toepassingen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schroefdop
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-08 14:10
Ik ben vandaag achter de app IFTTT (IF This Then That) gekomen. Dit is een app waar je bij event X handeling Y automatisch kan laten uitvoeren. Dit klinkt hartstikke handig en zal vast een boel nuttige toepassingen hebben, maar helaas zie ik voornamelijk "Recipes" voor Android staan zoals, als het huis verlaten wordt, zet wifi uit.
Vele van de sms en bel functies kunnen alleen met Amerikaanse telefoonnummers gebruikt worden dus dat valt ook al af.

Mijn vraag is of iemand die deze app gebruikt handige toepassingen er voor bedacht/gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:54
(jarig!)
Hangt er van af wat je doet hé :

- Op mijn Android Wear gebruik ik dat voor notificaties
- Je kan HUE Lichten van Philips ermee laten aanpassen op basis van events
- Update Facebook / Twitter / Instagram automatisch als je op één van deze iets posts.
enz...

Het idee kan voor alles gebruiken.

Het is letterlijk :

- If This : Event triggers ( If @ Home, If @ Work, Post op Facebook, twitter )
- Then That : Doe iets op basis van wat de trigger was.

Leuke app, maar op dit moment nog wat te weinig ondersteuning van third party om leuke dingen te doen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 18:18

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Volgens mij werd het (vooral in het begin van die app/service) het meest gebruikt om sociale services te koppelen. Bijv als je een instagram-foto post, dat deze meteen op Tumblr komt te staan etc. Iets dat veel services nu zelf aanbieden.

Heb er zelf al een tijd niet meer naar gekeken.

Heb je zelf al door de 'channels' gebladerd? Dan kun je iig zien welke van de channels je zelf al gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door kaassouffle op 06-01-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 08:41 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30
Ik heb de titel van het topic aangepast naar: [IFTTT] Wat zijn handige toepassingen?. Dat omschrijft duidelijk je vraag :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."