Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 14:47

avotar

P0werd by Black Coffee

Topicstarter
Nou, over een paar dagen is mijn abonnement weer aan vernieuwing toe.
Verlenging T-Mobile | 120 min | 0 SMS | 1000 MB Internet
Inmiddels heb ik twee keer een HTC gehad: HTC Desire Z (met het uitklaptoetsenbordje). Heerlijke telefoon, enige minpunt was de waardeloze (maar vervangbare) batterij. De opvolger werd de HTC One X. Ik heb er wat hardware problemen mee gehad, maar de service van HTC was prima in dat opzicht. Ook hier batterij problemen uiteindelijk, maar niet te vervangen. Leerpuntje dus.
HTC lijkt niet echt een goede opvolger te hebben in mijn prijsbudget, maar misschien dat ik hem over het hoofd zie.

Ik zoek een?
Telefoon dus

Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen en gemiddeld schermgebruik in de vorm wat appen, social media en een spelletje hier en daar. Bluetooth moet goed werken, want veel in de auto.
En er moet een MicroSD kaartje inkunnen. Ik maak veel foto's (kleine kinderen) en ik wil ze eigenlijk pas wissen als het echt nodig is. Dat wil overigens niet zeggen dat ik topnotch high end camera eis.
Accu die eruit kan, zou erg handig zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
De kandidaten lijken te zijn:
- Samsung S5
- LG G3
- HTC One (M8)
Maar wellicht dat ik een hele logische optie over het hoofd zie.

Als ik me inlees, zie ik dat de LG behoorlijk wat issues heeft in de software momenteel en dat lijkt me te duwen richting een Samsung. Maar zoals ik al zei, ik zie wellicht wat over het hoofd. Plus ik hou een lichte voorkeur voor een HTC.
1 optie valt in elk geval af: Sony.

Alvast ontzettend bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door avotar op 06-01-2015 15:06 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348584

avotar schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:50:

Wat is je budget?
Zo weinig mogelijk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen en gemiddeld schermgebruik in de vorm wat appen, social media en een spelletje hier en daar. Bluetooth moet goed werken, want veel in de auto.
Je kiest aardig dure telefoons uit als je budget "zo weinig mogelijk" is en je eigenlijk je telefoon voor appen, social media & af en toe een spelletje wilt gebruiken.

Voldoet je huidige telefoon niet meer? Verder zijn er denk ik een aantal goedkopere opties waar je ook prima mee uit de voeten zult kunnen:

- LG G2 heeft een betere batterijduur dan de LG G3 en is aardig wat goedkoper. Heb deze zelf ook gehad en is bij mij helaas stuk gegaan. Maar ik laat mijn telefoon dan ook regelmatig vallen :D Als je voorzichtig bent met je toestel is dit een prima keuze.

- Moto G is een prima toestel om te appen & social media en heeft een fantastische prijs

- Huawei Ascend P7 & Honor 6 zijn volgens ervaringen van vrienden ook prima toestellen voor hun prijsklasse. Beide persoonlijk geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Topicstarter
Anoniem: 348584 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:36:
[...]

Je kiest aardig dure telefoons uit als je budget "zo weinig mogelijk" is en je eigenlijk je telefoon voor appen, social media & af en toe een spelletje wilt gebruiken.

Voldoet je huidige telefoon niet meer? Verder zijn er denk ik een aantal goedkopere opties waar je ook prima mee uit de voeten zult kunnen:
Het voordeel van je ziel weer twee jaar verkopen aan een mobiele provider is voor mij dat je een toestel meestal met weinig tot niets bijbetalen erbij krijgt. En mijn telefoon krijgt zo'n hardrubberen casemate die hem voor 99% tegen valschade beschermt.

Mijn huidige telefoon voldoet inderdaad niet meer. De batterij haalt de dag niet meer.

Maar bedankt voor de tips. Zal ze eens gaan bekijken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-07 19:00
De G3, Nexus 5 of de One Plus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Kennis had de LG G2, was er zeer tevreden over, dacht toen te upgraden naar G3, maar heeft die weer verkocht, omdat hij tegenviel. 't Scherm vreet stroom en is eigenlijk overkill, voor 'n telefoon.

Heb zelf, mbt de toestellen van jouw lijstje, ook 'n voorkeur voor de HTC M8, of M7 (wanneer je die goedkoop zou kunnen krijgen).

Meestal ben je trouwens met 'n los gekocht toestel en 'n sim-only abo, 't voordeligst uit, tenzij er 'n echt supergunstige aanbieding is, bijv. bij de opening van 'n winkel.
Heb zelf al jaren sim-only abo's, voordeel is ook, dat je ze na afloop van 't contract nog 'n tijdje door kunt laten lopen, als je er nog tevreden mee bent, zonder dan nog steeds voor 'n al lang afbetaald toestel te betalen.

[ Voor 62% gewijzigd door Marly op 06-01-2015 17:10 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Topicstarter
Ben uiteindelijk voor een iets minder high end toestel gegaan: Samsung Galaxy S4. Bedankt voor het meedenken.

Pagina: 1