Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop sleeve ( G751 )

Pagina: 1
Acties:

• derpadin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:23
Beste mede tweakers,

Ik weet niet of ik hier in het juiste forum gedeelte zit, maar ik ga toch de gok wagen.
Ik heb sinds een aantal weken een Asus G751-JY en tot nu toe bevalt mij de laptop zeer goed.
Ik zou hem wat vaker mee willenn nemen, maar daarvoor heb ik wel een sleeve nodig. ( tegen regen etc)
Nu heb ik op internet rond gekeken heb eigenlijk geen geschikte kunnnen vinden, weten jullie of er een bestaat waarin de Asus G751 past?
Wat is je budget?
Budget maakt niks uit, zo lang de laptop goed verpakt is

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Yep, naar familie, vrienden en school..

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, heb geen voorkeuren :)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Nu is het hier geen Google - dus vragen wij meestal wat jezelf al hebt gevonden.

Als je zoekt op "laptop sleeve 17" of "laptop pouch 17" kan je op Amazon vast iets leuks vinden. O.a. Belkin, Targus, Case Logic, etc. schijnen van dit soort dingen te maken.

Een alternatief is om een leuke uit te kiezen via Beslist.nl of via Coolblue.nl. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Vidra op 06-01-2015 19:17 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• derpadin
Klopt inderdaad, ik heb zelf al rond gekeken en heb eigenlijk niks kunnen vinden. Als ik rond kijk op Google, amazon of coolblue zijn er wel een aantal die zeggen dat hun sleeves passen, maar als ik naar de afmetingen kijk past dit niet. De reden waarom ik hier een forum post voor maak is omdat ik er eigenlijk niks over kan vinden en hier iemand misschien is die een sleeve voor een soort gelijke laptop kent/heeft.

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Kan je even uitleggen waarom de afmetingen precies niet kloppen? Want zo zijn we er niet zo veel mee.

• derpadin
De afmetingen van de laptop is 5,3x31,8x41,6 CM. Op internet lees ik dat verschillende mensen met de zelfde laptop deze sleeve hebben gekocht: http://www.amazon.com/Cas...9UXC/ref=cm_cd_al_qh_dp_t maar deze blijkt niet te passen. ( 11.3 x 1 x 16.5 inches)
Verder heb ik niks kunnen vinden.