Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom geen HearthStone als Tweaker Awards nominaties?

Pagina: 1
Acties:

• ShatterNL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 12:47
Voor zo'n grote game van 2015 die op andere Award shows al flink wat heeft gewonnen, waarom staat deze game nergens tussen? En wel GTA V, die eigenlijk het jaar ervoor is uitgekomen (2013)?

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wellicht omdat de game te weinig genoemd is en/of te weinig aandacht heeft gekregen onder de gebruikers van Tweakers? Ik weet het eerlijk gezegd niet, maar uiteindelijk moeten ze wel keuzes maken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als die niet is genomineerd, of slechts heel weinig dan neemt de redactie hem niet mee.

Heb je deze zelf genomineerd? Want dan weet je in elk geval zeker dat hij er tenminste 1 keer tussenstond.

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Counter strike GO stond er ook niet. maar he waarom zou je dan niet 'elk ' spel toevoegen

Ik heb het bidden opgegeven

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-11 22:38
Hij is slechts 1-2x genoemd in het selectietopic, ik kan me voorstellen dat ie daarom niet meegenomen is door de redactie.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GTA 5 voor next gen is gewoon een 2014 release, zoals 2015 de PC release zal zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1