Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Op zoek naar een nieuwe 50" TV. Samsung / Sharp of anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zoek een?
50" Led / Lcd 3D Smart TV Full HD

Wat is je budget?
Mijn budget ligt zo rond de 600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Om televisie mee te kijken :+ 3D films, Gamen (PS4), Netflix

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb momenteel 2 televisies gevonden die mij aanspreken. Dat zijn de volgende:
pricewatch: Sharp LC-50LE759EN Zilver
pricewatch: Samsung UE50H6200AW Zwart

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag mij af welke van de 2 beter uit de strijd komt en of er wellicht andere televisies zijn in dezelfde prijsklasse die aan te raden zijn?

Ik hoor het graag.
Bedankt alvast! :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Iets duurder dan de door jou voorgestelde modellen maar de Sony Bravia KDL-50W805B is in mijn ogen ook een zeer passend model voor jouw wensen. Gezien de lage input lag zeer geschikt om te gamen, heeft 3D en Netflix.

Verwijderd

Misschien ook eentje om naar uit te kijken, de Samsung UE48H6500. Is een reeks hoger dan de UE50H6200 (6200 <-> 6500) maar wel 2" kleiner. Ik heb deze vorige maand gekocht voor 599EUR (was een actie, normaal stond die aan 799EUR) en zéér tevreden van. Moest die ergens rond de 650EUR te vinden zijn zou ik niet twijfelen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:09:
Misschien ook eentje om naar uit te kijken, de Samsung UE48H6500. Is een reeks hoger dan de UE50H6200 (6200 <-> 6500) maar wel 2" kleiner. Ik heb deze vorige maand gekocht voor 599EUR (was een actie, normaal stond die aan 799EUR) en zéér tevreden van. Moest die ergens rond de 650EUR te vinden zijn zou ik niet twijfelen.
De tv / specs zien er inderdaad goed uit, maar wil het liefst toch minimaal een 50" tv. O+
Bedankt voor je input :)
S1NN3D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:06:
Iets duurder dan de door jou voorgestelde modellen maar de Sony Bravia KDL-50W805B is in mijn ogen ook een zeer passend model voor jouw wensen. Gezien de lage input lag zeer geschikt om te gamen, heeft 3D en Netflix.
Dat ziet er heel netjes uit allemaal.
Wel een stukje prijziger dan ik had gehoopt, maar mijn verjaardag valt op Payday, dus wellicht dat er wel iets meer budget in zit. :)

Zal deze zeker overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
S1NN3D schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:06:
Is de volgende TV geen goede optie?
pricewatch: Samsung UE55H6200AW Zwart

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:51

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb gisteren deze aangeschaft bij de mediamarkt voor 699. Iets boven je budget, maar wellicht een optie voor je.

pricewatch: Sony Bravia KDL-50W815B Zilver

Battle.net || Strava

Verwijderd

Topicstarter
retlaw schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:02:
Ik heb gisteren deze aangeschaft bij de mediamarkt voor 699. Iets boven je budget, maar wellicht een optie voor je.

pricewatch: Sony Bravia KDL-50W815B Zilver
Ik ben zeer zeker de Sony Bravia aan het overwegen, maar die Samsung van 55" is even duur.
Qua specs scheelt het niet heel veel met elkaar.

Misschien een keer in de winkel vergelijken ^_^

Die jij nu linkt is de 815, in een paar posts boven jou staat de 805 (die overigens duurder is).
Is de 815 een nieuwere verbeterde versie?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 10:24 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:51

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:23:
[...]

Ik ben zeer zeker de Sony Bravia aan het overwegen, maar die Samsung van 55" is even duur.
Qua specs scheelt het niet heel veel met elkaar.

Misschien een keer in de winkel vergelijken ^_^

Die jij nu linkt is de 815, in een paar posts boven jou staat de 805 (die overigens duurder is).
Is de 815 een nieuwere verbeterde versie?
Ik weet niet wat de verschillen zijn, zal vast niet heel veel zijn. Bij de 815 krijg je in ieder geval ook twee actieve 3d brillen geleverd en is nu een megadeal bij de mediamarkt...

Battle.net || Strava

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De 815 is zilver ...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks ik zie het inderdaad.
retlaw schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Ik weet niet wat de verschillen zijn, zal vast niet heel veel zijn. Bij de 815 krijg je in ieder geval ook twee actieve 3d brillen geleverd en is nu een megadeal bij de mediamarkt...
Thanks, ik ben van plan de 25ste van deze maand pas een nieuwe tv te kopen.
Hopelijk is er dan een andere megadeal ^_^

Wat is trouwens het verschil tussen passief en actief 3D?
Wat is beter vraag ik me vooral af.

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:35:

Wat is trouwens het verschil tussen passief en actief 3D?
http://bit.ly/1yegx5D >:)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:35:

Wat is beter vraag ik me vooral af.
Ik weet niet of persé 1 van de 2 beter is, over het algemeen ligt dat vooral aan jezelf. Ik persoonlijk heb niet zoveel met 3d, als ik dan toch moet kiezen kijk ik liever naar actieve 3d.

Verwijderd

Topicstarter
Flans schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:53:
[...]

http://bit.ly/1yegx5D >:)

[...]

Ik weet niet of persé 1 van de 2 beter is, over het algemeen ligt dat vooral aan jezelf. Ik persoonlijk heb niet zoveel met 3d, als ik dan toch moet kiezen kijk ik liever naar actieve 3d.
Haha ja, zat gisteravond al te googlen ^_^ Thanks though.
Ik zal gewoon de winkel eens in lopen en kijken of er iets leuks staat.
Pagina: 1