Earin de draadloze in ears!

Pagina: 1
Acties:
  • 883 views

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Earin is een draadloos systeem dat op Bluetooth werkt, het is zover ik weet ook tevens het enige draadloze product dat 100% draadloos is.

http://www.earin.com/

Het is via Kickstarter gefund en de prijs zal ongeveer 150 dollar worden dus niet heel duur.

Helaas heb ik de kickstarter gemist en ga waarschijnlijk een setje via de pre order kopen die vandaag zal beginnen.

Waarschijnlijk een erg slechte topic start maar discussieer er toch hier over. En vooral als je ze hebt en wat je er van vind!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:45
Ziet er wel mooi uit en het geluid is misschien ook wel mooi, maar ik vind het te duur gezien de grote kans dat je er één of twee kwijt raakt tijdens gebruik.
Ik heb zeer regelmatig dat ik er eentje verlies tijdens het fietsen en dan ben ik maar wat blij dat er een draadje aan zit!

• Lesilhouette
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2025
BvZwolle schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:59:
Ziet er wel mooi uit en het geluid is misschien ook wel mooi, maar ik vind het te duur gezien de grote kans dat je er één of twee kwijt raakt tijdens gebruik.
Ik heb zeer regelmatig dat ik er eentje verlies tijdens het fietsen en dan ben ik maar wat blij dat er een draadje aan zit!
Wat gek, heb je dan wel de juiste maat siliconendopje? Als 'ie te klein of te groot is vallen ze inderdaad makkelijk uit je oor...

Ik zag deze via FB voorbij komen vorig jaar en ben benieuwd hoe de geluidskwaliteit is... 150 dollar vind ik niet zo gek duur gezien het concept en afmetingen. Ik ben wel erg benieuwd in hoeverre deze in je oor blijven zitten tijdens fitness of harlopen, voor het laatste heb ik maar 'noodgedwongen' een setje Bose SIE2 gekocht (werkt uitstekend btw!)..

Gecertificeerd prutser!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:45
Lesilhouette schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:02:
[...]

Wat gek, heb je dan wel de juiste maat siliconendopje? Als 'ie te klein of te groot is vallen ze inderdaad makkelijk uit je oor...
Maffe oren denk... ;)

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat mij vooral opvalt is de charging time. Ze beloven nu 10 uur continous playback in mono-mode. Dat houd dus in dat je telkens een oordopje wisselt en de andere laad in de huls in de tussentijd.

Maar als ik dan kijk naar de grote van de accu's kom ik uit op (50/300) 1/6e van 10 uur in continue playback.

Dan kom je uit op een theoretische speeltijd in stereo van 1,5 uur. Laat het in de praktijk na wat gebruik afzwakken naar ongeveer 1 uur, dat lijkt mij toch niet heel wenselijk eigenlijk.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• dudee
https://www.kickstarter.c...smallest-wireless-earbuds
http://puu.sh/e8R7D/b82302c829.jpg

Een soort tool zit erbij om ze goed in je oren te houden?

En hooglander heeft een punt, je gaat er niet mee even een middag fietsen wat erg jammer is.. Als het 3 uur zou zijn geweest was het beter.

• Lesilhouette
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2025
Die concha lock zou misschien wel een oplossing zijn voor een workout. Mits de (stereo) speeltijd langer is dan 1,5 uur... Overigens kan ik mij niet voorstellen dat de stereo speeltijd echt zo kort is als Hooglander's theorie. De website noch kickstarter vermeld de echte (stereo) speeltijd helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door Lesilhouette op 06-01-2015 10:40 ]

Gecertificeerd prutser!

• dudee
Tevens volgens de Kickstarter zijn ze waterdicht dus douchen met muziek!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-01 20:02
De playtime is toch 2.5-3 uur, met beide doppies, in stereo? Als je er eentje gaat gebruiken in mono is het up to 10 uur maar bij de speeltijd staat niks over single/mono gebruik "dus" is het gewoon 2.5 uur, imho :P

Nickname does not reflect reality

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:20

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

dudee schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:57:

Waarschijnlijk een erg slechte topic start
Klopt, en dopjes horen niet in aud.

Een iets uitgebreidere ts in het juiste subforum is natuurlijk niets mis mee :)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.