Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Philips gaat Chromecast-concurrent met Firefox OS inbouwen

Pagina: 1
Acties:

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Met Flint is Matchstick een concurrent voor Google Cast, het protocol van Google waarvan de Chromecast gebruikmaakt. Verschil is dat Flint direct streamt en de tv dus geen internetverbinding nodig heeft om de video's af te spelen. De eerste tv's met Flint-ondersteuning van Philips en TCL moeten dit jaar verschijnen.
Hoe werkt de Chromecast dan? Die streamt ook zelf en de TV heeft ook geen internetverbinding nodig met een Chromecast. Dus in mijn ogen is er helemaal geen verschil :?

Of zie ik hier iets over het hoofd of interpreteer ik de zin incorrect?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Hmmz, waar zit de verwarring precies?
De Chromecast verzorgt de internetverbinding, maar als Google Cast in de tv zit, dan heeft die tv de internetverbinding nodig. Het gaat dus niet om een verschil tussen Matchstick en Chromecast, maar tussen Flint en Google Cast. Is dat onduidelijk nu?

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
arnoudwokke schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:50:
Hmmz, waar zit de verwarring precies?
De Chromecast verzorgt de internetverbinding, maar als Google Cast in de tv zit, dan heeft die tv de internetverbinding nodig. Het gaat dus niet om een verschil tussen Matchstick en Chromecast, maar tussen Flint en Google Cast. Is dat onduidelijk nu?
Dat als ze beiden ingebouwd zijn de TV alsnog een ethernet of wifi verbinding nodig heeft. Of zit het verschil in het feit dat bij Flint de stream via de telefoon loopt en bij Google Cast het direct naar het apparaat gaat wat aan het casten is?

If so, dan haal ik dat niet uit de tekst.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dat als ze beiden ingebouwd zijn de TV alsnog een ethernet of wifi verbinding nodig heeft. Of zit het verschil in het feit dat bij Flint de stream via de telefoon loopt
Dat. Ik ga even kijkn of dat duidelijker kan.