[Forum] Eigen topics boven aan de lijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 18:48
Hallo Tweakers,

Zoals de titel al zegt, is het misschien een idee om de topics die door gebruikers zelf zijn gestart bovenaan de actieve topics lijst, in bijv. een speciale kleur of in bold tekst weer te geven? Het kan soms moeilijk zijn om een topic terug te vinden en de nodige omweg te moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Is gewoon kijken naar je posthistory niet makkelijker?
http://gathering.tweakers...find/poster/426872/topics

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10 18:48
Ik heb dit over het hoofd gezien, en zie het nu na 3 jaar voor het eerst.. misschien moet ik wat beter opletten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:15

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Super goed vindbaar zijn ze ook niet. Het ontbreekt aan een mooi overzichtelijk dashboard. Hopelijk komen we in de toekomst nog eens toe aan het bouwen daarvan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien goed om vooralsnog prominent in de Forum-FAQ een lijstje URLs op te nemen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbedem
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03 17:35
Het heeft bij mijzelf ook een tijd geduurd voordat ik het mijn eigen topics wist terug te vinden via "Profiel > myReact of Mijn Topics".
Ik merk dat veel mensen een topic starten en er later niet meer op reageren.
Een deel van deze mensen zal ergens anders geholpen zijn, of vergeten zijn dat er een topic hadden geopend, maar ik vermoed dat een belangrijk deel van de bezoekers hun eigen topic gewoon niet meer (snel genoeg) terugvindt. Een betere (sneller vindbare) manier van het weergeven van eigen topics lijkt mij daarom sterk aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:30
Je kan een topic toch ook bookmarken?
Pagina: 1