Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor Gopro hero3 video edit (budget)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben nu een tijdje aan het kijken op websites naar een 2dehands laptop voor video bewerking.
Over 3 weken vertrek ik voor een jaar naar Azië om te backpacken. Nu wil ik alles vastleggen met mijn gopro's en later bewerken. Normaal deed ik dit met mijn vaste pc maar nu wil ik het toch onderweg gaan doen.

Ik weet zelf niet zo veel van laptops en wil jullie vragen welke jullie aanraden uit bv het V&A van tweakers.
Ik heb max budget van 600 euro maar t liefst ong 500! het gaat om 1080p60fps beelden.

Nu zag ik deze op de website staan hier:
V&A aangeboden: Asus N53SV-SZ404V met SSD en HDD

of:
V&A aangeboden: Lenovo IdeaPad Y500

Zou dit het doen? ik weet dat het niet het snelste en beste is maar wil gewoon normaal kunnen bewerken met sony vegas pro 11.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Beide systemen hebben genoeg kracht in huis voor jouw wensen. Als je een jaar gaat backpacken - dan is het wellicht handig om niet het duurste van het duurste aan te schaffen :) Gewoon voor de ASUS gaan :)

De Lenovo is overigens wel sneller; zowel de CPU als de GPU.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX