Vandaag ging ik op pad naar fysieke winkels om producten te bekijken die je niet kan vergelijken online omdat je het moet zien of voelen (toetsenborden, muizen en monitors). Ik was erg teleurgesteld met het aantal winkels en producten die ik kon vergelijken.
In Hilversum kon je om de 50 meter een hardware winkel binnenlopen maar de afgelopen twee jaar zijn alle hardware winkels gesloten:
- Block Electrostore (failliet)
- Decomputerzaak
- Dixons
- Hardware Outlet
- MyCom
Toen ben ik naar Utrecht gegaan. Misschien zoek ik niet goed genoeg, maar ik vond alleen een MyCom en Mediamarkt. De Mediamarkt in Utrecht is de enigste winkel waar een ruim aantal toetsenborden en monitors naast elkaar staan, maar nog steeds niet geslaagd omdat ze monitoren of toetsenborden die ik wou zien niet hadden.
Dus nu de vraag; Waar is een locatie met veel of grote fysieke winkels?
In Hilversum kon je om de 50 meter een hardware winkel binnenlopen maar de afgelopen twee jaar zijn alle hardware winkels gesloten:
- Block Electrostore (failliet)
- Decomputerzaak
- Dixons
- Hardware Outlet
- MyCom
Toen ben ik naar Utrecht gegaan. Misschien zoek ik niet goed genoeg, maar ik vond alleen een MyCom en Mediamarkt. De Mediamarkt in Utrecht is de enigste winkel waar een ruim aantal toetsenborden en monitors naast elkaar staan, maar nog steeds niet geslaagd omdat ze monitoren of toetsenborden die ik wou zien niet hadden.
Dus nu de vraag; Waar is een locatie met veel of grote fysieke winkels?