Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Ik heb 4 weken terug me abbo verlengd met een sony z3.
120 euro bijbetalen voor het toestel. 200 minuten en 2Gb data.
Dit kost me 39 euro per maand.
Nu hebben ze een aanbieding met de sony z3 39,95 euro bijbetalen.
Krijg je onbeperkt bellen en 2 Gb data voor een euro minder per maand.
Net even een Chat medewerkster gesproken en die zegt dat ik pech heb. Ben ook al meer als 10 jaar klant. Lekker behandeld weer............. Morgen nog een poging aan de telefoon wagen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 09:09
Als het abonnement vandaag 35% duurder was geworden, had je dan ook T-Mobile gebeld om het verschil bij te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:09
Aanbiedingen/prijzen veranderen continue, is toch niet meer dan logisch dat dat niet voor jou(oftewel lopende abonnementen) geldt. Als het duurder was geworden, had je dan ook contact opgenomen om te vragen of je extra mag betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-10 16:17
Kalua schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:47:
Aanbiedingen/prijzen veranderen continue, is toch niet meer dan logisch dat dat niet voor jou(oftewel lopende abonnementen) geldt. Als het duurder was geworden, had je dan ook contact opgenomen om te vragen of je extra mag betalen?
Ben het wel met je eens, maar iemand die al 10 jaar klant is kun je toch best wat beter behandelen dan alleen te zeggen dat hij pech heeft?

Weet niet of het mogelijk is, maar zo'n klant kun je best waarschuwen dat er over een paar weken een actie aan komt en dat hij daar misschien beter op kan wachten. Of een kleine tegemoetkoming aanbieden.

Ik snap de onvrede wel en zou ook wel verwachten dat ze hier iets soepeler mee om zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:09
MaartenFM schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:08:
[...]

Ben het wel met je eens, maar iemand die al 10 jaar klant is kun je toch best wat beter behandelen dan alleen te zeggen dat hij pech heeft?

Weet niet of het mogelijk is, maar zo'n klant kun je best waarschuwen dat er over een paar weken een actie aan komt en dat hij daar misschien beter op kan wachten. Of een kleine tegemoetkoming aanbieden.

Ik snap de onvrede wel en zou ook wel verwachten dat ze hier iets soepeler mee om zouden gaan.
Acties worden aan verkopend personeel vaak maar een paar dagen van te voren bekend gemaakt, dus dat aangeven gaat lastig. En soepel zijn is lastig, want waar trek je de grens? Dit is ook al 4 weken geleden, stel dat er iemand anders komt waar het 7 weken geleden is, moet je die dan ook nog compenseren? En wat bij 3 maand?

Hij vond het toen een goede deal en is daarmee akkoord gegaan. Ik snap dat het even balen kan zijn, maar er komen zo vaak goede aanbiedingen voorbij.

Edit: Wat er nog bijkomt is dat op het moment van afsluiten er een actie was dat je een playstation 4 controller en houder erbij kreeg, dat voordeel is er nu niet meer!

[ Voor 7% gewijzigd door Kalua op 06-01-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-10 16:28
In alle eerlijkheid kan ik je als T-Mobile medewerker mededelen dat wij dergelijke acties slechts maximaal een week van te voren te horen krijgen, vaak ook zonder details. In het geval van deze actie werden wij in de winkel verplicht om de klant vanaf 27 december op deze actie te wijzen. Daarvoor waren er inderdaad andere acties, zoals een gratis PlayStation controller en houder ter waarde van om en nabij 90 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Graizie op 06-01-2015 17:40 ]

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Heel vervelend, maar het niet iets om daar over door te gaan in een Topic. Ik raad je aan op het T-Mobile forum een topic te openen, misschien dat ze dan coulant kunnen zijn. Hier gaat een slotje op.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.