Beste,
De vorige laptop werd geroosterd (letterlijk dan).
Dus het wordt tijd voor een nieuwe.
Heb in de media markt een gloednieuwe sony vaio svf15N1S2ES (laatste stuk in doos) gevonden met een prijs van 797 euro (komende van 1099 euro), dewelke ik wel netjes vond.
http://www.mediamarkt.nl/...6,1033591.html?langId=-11
Ik ga de omnium garantie pakken van 159 euro tegen valschade, waterschade, schermschade,... Kortom Allesbehalve diefstal.
Nu vroeg ik me af, of dat deze prijs de moeite waard is aangezien het toestel ongeveer een jaar oud is (ouder)?
Zouden jullie mij deze laptop aanraden en zo neen, zouden jullie me kunnen een ander laptop aanraden voor die prijs?
Liefst een core 5i en een dedicated videokaart.
Wat ga je met je laptop doen?
Een beetje surfen, mailen, video's bekijken (full hd), Photoshop (zeer licht).
Wat is je budget?
700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik dacht zelf aan een lenovo of een acer/asus omdat zij, naar mijn mening de beste prijs/specs hebben.
Maar slechte ervaring gehad met acers, de lenovo flex 2 een barslecht toetsenbord (het geheel zakt door) heeft en een asus een slechte bouwkwaliteit hebben naarmate ze goedkoper worden.
Dell is in België veel duurder dan in Nederland, dus dat is geen optie.
De vorige laptop werd geroosterd (letterlijk dan).
Dus het wordt tijd voor een nieuwe.
Heb in de media markt een gloednieuwe sony vaio svf15N1S2ES (laatste stuk in doos) gevonden met een prijs van 797 euro (komende van 1099 euro), dewelke ik wel netjes vond.
http://www.mediamarkt.nl/...6,1033591.html?langId=-11
Ik ga de omnium garantie pakken van 159 euro tegen valschade, waterschade, schermschade,... Kortom Allesbehalve diefstal.
Nu vroeg ik me af, of dat deze prijs de moeite waard is aangezien het toestel ongeveer een jaar oud is (ouder)?
Zouden jullie mij deze laptop aanraden en zo neen, zouden jullie me kunnen een ander laptop aanraden voor die prijs?
Liefst een core 5i en een dedicated videokaart.
Wat ga je met je laptop doen?
Een beetje surfen, mailen, video's bekijken (full hd), Photoshop (zeer licht).
Wat is je budget?
700 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik dacht zelf aan een lenovo of een acer/asus omdat zij, naar mijn mening de beste prijs/specs hebben.
Maar slechte ervaring gehad met acers, de lenovo flex 2 een barslecht toetsenbord (het geheel zakt door) heeft en een asus een slechte bouwkwaliteit hebben naarmate ze goedkoper worden.
Dell is in België veel duurder dan in Nederland, dus dat is geen optie.