Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony vaio SVF15N1S2ES aan te raden?

Pagina: 1
Acties:

• Oulad.Amir
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-11 12:47
Beste,

De vorige laptop werd geroosterd (letterlijk dan).
Dus het wordt tijd voor een nieuwe.

Heb in de media markt een gloednieuwe sony vaio svf15N1S2ES (laatste stuk in doos) gevonden met een prijs van 797 euro (komende van 1099 euro), dewelke ik wel netjes vond.

http://www.mediamarkt.nl/...6,1033591.html?langId=-11

Ik ga de omnium garantie pakken van 159 euro tegen valschade, waterschade, schermschade,... Kortom Allesbehalve diefstal.

Nu vroeg ik me af, of dat deze prijs de moeite waard is aangezien het toestel ongeveer een jaar oud is (ouder)?

Zouden jullie mij deze laptop aanraden en zo neen, zouden jullie me kunnen een ander laptop aanraden voor die prijs?

Liefst een core 5i en een dedicated videokaart.

Wat ga je met je laptop doen?
Een beetje surfen, mailen, video's bekijken (full hd), Photoshop (zeer licht).

Wat is je budget?
700 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik dacht zelf aan een lenovo of een acer/asus omdat zij, naar mijn mening de beste prijs/specs hebben.

Maar slechte ervaring gehad met acers, de lenovo flex 2 een barslecht toetsenbord (het geheel zakt door) heeft en een asus een slechte bouwkwaliteit hebben naarmate ze goedkoper worden.

Dell is in België veel duurder dan in Nederland, dus dat is geen optie.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mooie laptop met goede specs en kan prima meekomen met recente andere modellen in zijn prijsklasse. Met name worden de Vaio's geroemd om hun kwaliteit, wat ik kan beamen. Prijs is met korting m.i ook meer dan ok...

Edit: pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd is mischien een mooi alternatief

[ Voor 27% gewijzigd door ThatsHollywood op 05-01-2015 20:49 ]

• Oulad.Amir
Bedankt voor de tip over de Hp!

Ik had hem gisteren ook al gezien, maar in België (zoals gewoonlijk) kost hij een stukje meer: 754 euro.

Voor dat klein beetje verschil prefereer ik de bouwkwaliteit en aluminium van Sony.

Er zijn trouwens nog 2 van deze modellen te koop in de Media Markt van Wilrijk ( 25 min van Breda).

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Oulad.Amir schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:31:
Bedankt voor de tip over de Hp!

Ik had hem gisteren ook al gezien, maar in België (zoals gewoonlijk) kost hij een stukje meer: 754 euro.

Voor dat klein beetje verschil prefereer ik de bouwkwaliteit en aluminium van Sony.

Er zijn trouwens nog 2 van deze modellen te koop in de Media Markt van Wilrijk ( 25 min van Breda).
Ik zou zeggen gewoon halen die Sony laptop :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Oulad.Amir
Bedankt allemaal voor de raad.

Ik ben hem gisterenavond gaan halen.

Heerlijk toestel bevalt me goed, enkel een nogal luide fan.

Topic kan dicht.