Beamer met trubbles

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Het gaat om een Philips ProScreen 4600 Endurence (ik denk btw dat dat niet veel uitmaakt). Probleem is als volgt na 3 jaar trouwe dienst en bij mij weten heeft de lamp zeker geen 8000 uur aangestaan, is er sinds zondag een paarse gloed op het beeld wat tot gevolg heeft dat ondertitels, titels een 3d effect hebben. Verder lijken de pixels veel groter en lopen er vertricale banen door het beeld heen.
Is dit toch een teken dat de lamp aan haar/zijn einde is.
(ps: ik heb er geen handleiding bij, je schijnt er een muis op te kunnen aansluiten waarmee je een 'menu'kunt bedienen???)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Spice

Spice

Topicstarter
nobody??

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

nee heeft niks met de lamp te maken is waarschijnlijk de lcd of de aansturing daar van

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 23:42
Ik zag deze problemen elk afzonderlijk op 2 lcd's

1. Paarse gloed, dit had met een slechte verbinding te maken kabel, beetje wrikken en het beeld was even (fractie) goed. Kabel opnieuw gesoldeerd, probleem opgelost.

2. Op een laptop 1 streep (niet) zichtbaar, er was een rij pixels uitgevallen.
Was groot (duur) probleem, aansturing in lcd gedeelte. Laptop weer terug fabrikant.

Lamp stuk dat denk ik niet.

Leuk speelgoed die beamers.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Spice

Spice

Topicstarter
thx erik, philips gemaild doe weten nog minder, ik weet weer iets meer thx
Dank u voor uw informatie-aanvraag.

Neemt u aub contact op met de projectoren hotline op telefoonnummer
0800-023-2013. Daar kan men u verder helpen met dit probleem.

Met vriendelijke groet,

Arjan Vos,
Philips PC peripherals helpdesk.
bellen dus, weten we niet, heeft u al elders geinformeerd??? WE kunnen u een RMA-nummer geven dan wordt ie bekeken, dat is wel duur hoor! :r