Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmeijer18
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-03 16:51

rmeijer18

DJ/Producer Burnharder

Topicstarter
Beste tweakers,

Vandaag heb ik mijn Chromecast thuis ontvangen. Na ontvangst natuurlijk gelijk aangesloten en geprobeerd om hem aan het werk te krijgen. Helaas is het laatste niet zo makkelijk als ik had verwacht, ik krijg hem op geen enkele manier aan het werk. Ik heb hem juist aangesloten maar wanneer ik de usb stekker in de chromecast doe krijg ik hetzelfde te zien als in deze video: https://www.youtube.com/watch?v=qmg2tGBXX9g

Ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg het setup scherm niet te zien om mijn televisie. Wanneer ik de chromecast app open op mijn laptop en ga zoeken naar de chromecast vindt de app het apparaat wel..

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Wrs draait je WiFi netwerk op 5Ghz en heb je de 2,4Ghz band in te schakelen..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmeijer18
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-03 16:51

rmeijer18

DJ/Producer Burnharder

Topicstarter
WiFi netwerk staat op 2,4Ghz. Dit lijkt ook wel goed te zijn omdat de laptop de Chromecast wel ziet staan maar de TV weet niet wat die er mee moet doen geloof ik..

Update: Ben even naar vrienden van mij gegaan om hem daar te testen en je raadt het waarschijnlijk al.. Daar kreeg ik het setup menu te zien en werkte hij perfect. Waarschijnlijk is het dus de TV die chromecast niet ondersteunt, hebben hier een "Panasonic viera th-37px8e" staan

[ Voor 46% gewijzigd door rmeijer18 op 05-01-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb de Samsung UE40F8000SL Zwart. Nu heb ik sinskort de Chromecast gekocht. Na installatie werkt het perfect. Netflix, scherm casten etc. Maar zodra de TV uit is geweest en ik zet hem weer aan dan ziet de TV de chromecast nog wel als ik op 'source' klik, ook herkend mijn telefoon/laptop de chromecast via het netwerk. Echter, zodra ik naar het HDMI-kanaal van de chromecast ga zegt de TV 'geen signaal'.

Factory reset al een keer gedaan, maar steeds hetzelfde probleem. Ook de Chromecast al op het netstroom aangesloten, maar nog steeds geen signaal.

Iemand enig idee?