Hallo mensen van tweeakters.net
Ik wil graag een pc maken met jullie advies etc.
Ik wil gaan gamen en een beetje videobewerken, natuurlijk ook dingen voor school, voor bewerken wil ik graag sony vegas pro of zo een soort programma gebruiken en om op te nemen zou ik nvidia shadowplay willen. Ik ga waarschijnlijk voor windows 7 op me pc.
Ik ga gamen op vooral Minecraft en CS:GO.
Het mag maximaal 650 euro kosten maar het liefst 500-600 euro.
Ik heb geen componenten die ik nu heb en er bij wil doen.
Ik hoef geen ssd, wel een goede processor en een goede videokaart.
Als processor maakt het me niet uit maar hij moet wel samen met de videokaart goed kunnen werken en een groot aantal FPS uit games kunnen halen. Omdat ik graag een goede gaming pc zou willen hebben met rond de 300 fps op minecraft.
Als videokaart heb ik liever de msi gtx 760 twin frozr of als het kan in de prijs de mis gtx 970 aangezien dat een beast videokaart is. Omdat ik gewoon hoge FPS wilt voor opnemen etc.
Ik heb als enige wens dat misschien het geluidsniveau en de hitte iets laag is.
Energieverbruik maakt niet heel veel uit maar niet boven de 400/500 watt graag.
Als jullie een voorstel hebben hoor ik het graag! En bedankt voor het lezen.
Ik wil graag een pc maken met jullie advies etc.
Ik wil gaan gamen en een beetje videobewerken, natuurlijk ook dingen voor school, voor bewerken wil ik graag sony vegas pro of zo een soort programma gebruiken en om op te nemen zou ik nvidia shadowplay willen. Ik ga waarschijnlijk voor windows 7 op me pc.
Ik ga gamen op vooral Minecraft en CS:GO.
Het mag maximaal 650 euro kosten maar het liefst 500-600 euro.
Ik heb geen componenten die ik nu heb en er bij wil doen.
Ik hoef geen ssd, wel een goede processor en een goede videokaart.
Als processor maakt het me niet uit maar hij moet wel samen met de videokaart goed kunnen werken en een groot aantal FPS uit games kunnen halen. Omdat ik graag een goede gaming pc zou willen hebben met rond de 300 fps op minecraft.
Als videokaart heb ik liever de msi gtx 760 twin frozr of als het kan in de prijs de mis gtx 970 aangezien dat een beast videokaart is. Omdat ik gewoon hoge FPS wilt voor opnemen etc.
Ik heb als enige wens dat misschien het geluidsniveau en de hitte iets laag is.
Energieverbruik maakt niet heel veel uit maar niet boven de 400/500 watt graag.
Als jullie een voorstel hebben hoor ik het graag! En bedankt voor het lezen.