Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 20:59
Op mijn iPad 2 air heb ik meerdere accounts. De Google Mail app gebruik ik voor mijn normale e-mail adres. De native mail app van Apple gebruik ik voor 2 andere gmail account welke weinig mail verkeer heeft (enkele per maand).

Helaas kan ik niet alleen de gmail app gebruiken, omdat je voor veel mail functies ook een mail-account moet registreren in de settings van de iPad. Het is niet nodig dat de twee zeer weinig gebruikte accounts op 'push' staat voor nieuwe mail.

Probleem: als ik de Apple Mail app open, dan blijft de app synchroniseren (het kleine radertje links boven blijft draaien). Hij lijkt vast te lopen. Nieuwe mail verschijnt niet. Push, Fetch of manual maakt niks uit.

Wat heb ik gedaan:
- app afgesloten --> geen verbetering
- ipad opnieuw opgestart --> geen verbetering
- soft reset (aan/uitknop/hometoets methode) --> geen verbetering

Waar kan dit aan liggen en iemand suggesties?

Ik kan gelukkig op mijn telefoon mailen, maar handig is het niet.

Alleen de Google app gebruiken is niet handig, gezien de functionaliteit. Volgens mij kun je hier ook niet selectief 'push' aan of uit zetten voor mails.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 20:59
Ik heb het gevoel dat het toevoegen van een derde gmail account problemen gaat geven. Zelfs na verwijderen van dit derde account lijkt daarna problemen te geven met de overige twee.

Toch wel vreemd. Hij synchroniseert op dit moment niet meer. Straks maar online mijn mail doen.

Ben ik echt de enige?

Specs van pc