Beste mede-tweakers,
Ik zit nu op de middelbare school en ik ga volgendjaar MBO Applicatie ontwikkelaar niveau 4 doen.
Als ik nu zo rond kijk op sites zoals kansopwerk.nl staat er dat er weinig kans op werk is. Ik heb even rondgevraagd om mijn stage(Een web design bedrijfje), en zei zeggen eigenlijk allemaal: Dat komt omdat bijna alle bedrijven zeggen dat ze een HBO vereisten. maar als je gewoon goed genoeg bent en genoeg werk ervaring hebt kom je wel binnen.
Als ik kijk naar mijn situatie:
-16 Jaar (dus ben nog jong)
-Ik kan goed overweg met computers ( Bouwen, onderhoud etc.)
-Ik kan goed overweg met de volgende programmeer talen:
Html, css, php, javascript en java.
-Ik heb nu een half jaar werk ervaring waar wij werken met svn en scrum.
-Ik ben bekend met frameworks en MVC.
Natuurlijk zal ik nog veel meer leren als ik de opleiding volg en met mijn stage.
Dus zou zo'n lijstje goed genoeg zijn voor een mooi baantje of is het handig dat ik toch HBO ga doen?
Mvg, Joris.
EDIT: Te laat gezien dat titel nog niet klopte..
Ik zit nu op de middelbare school en ik ga volgendjaar MBO Applicatie ontwikkelaar niveau 4 doen.
Als ik nu zo rond kijk op sites zoals kansopwerk.nl staat er dat er weinig kans op werk is. Ik heb even rondgevraagd om mijn stage(Een web design bedrijfje), en zei zeggen eigenlijk allemaal: Dat komt omdat bijna alle bedrijven zeggen dat ze een HBO vereisten. maar als je gewoon goed genoeg bent en genoeg werk ervaring hebt kom je wel binnen.
Als ik kijk naar mijn situatie:
-16 Jaar (dus ben nog jong)
-Ik kan goed overweg met computers ( Bouwen, onderhoud etc.)
-Ik kan goed overweg met de volgende programmeer talen:
Html, css, php, javascript en java.
-Ik heb nu een half jaar werk ervaring waar wij werken met svn en scrum.
-Ik ben bekend met frameworks en MVC.
Natuurlijk zal ik nog veel meer leren als ik de opleiding volg en met mijn stage.
Dus zou zo'n lijstje goed genoeg zijn voor een mooi baantje of is het handig dat ik toch HBO ga doen?
Mvg, Joris.
EDIT: Te laat gezien dat titel nog niet klopte..