Hallo,
Sinds ik me gpu geupgrade heb naar een Sapphire Dual -x OC r9 280X heb ik last van random bsod, vooral tijdens het gamen.
Soms kan ik uren gamen zonder bsod en anders kan ik niet eens de game starten ( Simcity)
Temp blijft oke en de gpu temp komt niet boven de 71 graden uit tijdens furmark.
Soms kan ik furmark lang laten draaien zonder een bsod en soms crasht hij al na 15min.
Verse Windows installatie mocht helaas niet baten.
Hiervoor had ik er een gtx 560ti in nooit geen problemen mee.
Voeding is 600W.
Nu zit ik te dubben want op de doos staat dat je 750W voeding nodig heb, maar op verschillende forums wordt er vermeld dat 550w voldoende is.
Is dit een gevalletje RMA of ligt het toch aan te lichte voeding?
CPU:
3570K
Asrock Extreme 4 Z77
8GB RAM
Crash dump:
Sinds ik me gpu geupgrade heb naar een Sapphire Dual -x OC r9 280X heb ik last van random bsod, vooral tijdens het gamen.
Soms kan ik uren gamen zonder bsod en anders kan ik niet eens de game starten ( Simcity)
Temp blijft oke en de gpu temp komt niet boven de 71 graden uit tijdens furmark.
Soms kan ik furmark lang laten draaien zonder een bsod en soms crasht hij al na 15min.
Verse Windows installatie mocht helaas niet baten.
Hiervoor had ik er een gtx 560ti in nooit geen problemen mee.
Voeding is 600W.
Nu zit ik te dubben want op de doos staat dat je 750W voeding nodig heb, maar op verschillende forums wordt er vermeld dat 550w voldoende is.
Is dit een gevalletje RMA of ligt het toch aan te lichte voeding?
CPU:
3570K
Asrock Extreme 4 Z77
8GB RAM
Crash dump:

[ Voor 8% gewijzigd door Bassbounce op 05-01-2015 16:02 ]