Of het goed voor jou zou zijn is afhankelijk van heel veel zaken ...
Wat is je budget? Wat is je minimale schermgrootte / resolutie? Wat vindt je belangrijker, kleuren of ghosting, contrast of reactietijd, inputlag of hoogte verstelbaarheid etc.
Mogelijk antwoord; de monitor die je nu aangeeft is een UHD IPS bak - UHD gamen is voor veel setups nog niet lekker, het vereist simpelweg te veel van je systeem/GPU met nieuwe games. Je kan dan wel halve resoluties gaan draaien en de monitor als toekomstinvestering zien, maar de vraag is of je dan niet gewoon beter uit bent met een leuke €250 HD <2ms monitor.
Sowieso staat monitorland voor een interessante tijd met de drie sync opties (vesa's adaptive sync, nvidia's g-sync en amd's freesync), de OLED technologie die langzaaaaam opkomt, de nieuwe resoluties en uitstapjes naar 21:9, experimenten met gekromde schermen en weinig bezels. In dat opzicht is het niet gek om voor de UHD + even (lees; minimaal een jaar) wachten te gaan

.
Ik heb nu een 27" HD monitor, gewoon een simpel ding. Maar ik zit te azen op een monitor met de volgende kwaliteiten:
- 32"+
- Hogere resolutie zoals 2560x1080 of 3440x1440 (voordeel van 2560x1080 is dat ik niet ineens een monster GPU nodig heb)
- 21:9
- (licht) Gekromd
- non-TN paneel met <4ms GtG en geen grote input lag
- Sync optie die werkt met zowel AMD/NVIDIA (ik wil geen lock-in), dus hou mijn oogjes op VESA's adaptive sync
- <€400
Bezels en OLED zijn geen eisen. Zo heeft iedereen zijn eigen plaatje

, maar de jouwe moet iets specifieker voor een echt goed antwoord.