[Pricewatch] smartphones > type abonnement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:24
Goedemorgen allen,

In de pricewatch bij smartphones staat in de filterlijst als eerste de optie 'type abonnement'. Daarbij kan je kiezen voor 'nieuw' en 'verlenging'.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yNFIxwFtALLRpq5P6JpzUDiu/full.png

Maar ik kan me voorstellen dat dit raar oogt voor mensen die een los toestel willen kopen zonder abonnement.

Ik weet dat je het filter dan ongemoeid kan laten, maar wellicht dat dit niet duidelijk is voor sommigen.

Dus eigenlijk zou er bij dit filter een optie bij moeten komen voor een los toestel zonder abonnement.

Dit zou verwoord kunnen worden als 'geen', of 'los toestel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Hmm, geen gek idee. We gaan ernaar kijken. Thanks.

update: ik was te laat, is inmiddels al opgepakt en wordt morgen gereleased. Er is voor gekozen om het filter laag te zetten, waar het niet verwart.

[ Voor 60% gewijzigd door CosmoKramer op 05-01-2015 16:47 ]

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Laag te zetten, als in qua positie?
Dat verandert weinig aan de situatie lijkt me :)

Aan de andere kant: ik ben waarschijnlijk een van de eerste die erover begint en is het niet zo'n issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

PdeBie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:01:
Laag te zetten, als in qua positie?
Ja, onderaan de lijst opties. Ipv bovenaan, komt vandaag 'live'.
Dat verandert weinig aan de situatie lijkt me :)

Aan de andere kant: ik ben waarschijnlijk een van de eerste die erover begint en is het niet zo'n issue.
Het punt is dat het filter gewoon niet zoveel doet op die listing (maar niet helemaal niks). Het bepaalt namelijk welke prijs er staat in de 'gratis vanaf'-kolom en eventueel of een telefoon getoond wordt bij wijze van 'geen losse prijs bekend, maar wel in combinatie met een abonnement' (maar dat zijn er niet zoveel).

Er een 'geen'-optie bij zetten zal dan domweg ongeveer hetzelfde doen als een van de twee andere, de lijst toestellen zal nauwelijks veranderen.

[ Voor 9% gewijzigd door ACM op 06-01-2015 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ja ok, dan begrijp ik de functionaliteit van het blokje gewoon verkeerd :)