Ik switch nog al eens heen en weer tussen verschilende roms voor me N7100.
Maar sinds gister lukte het niet meer om in twrp recovery te komen.
Heb geprobeerd om de recovery opnieuw te flashen met odin, dat lukte niet en sindsdien krijg ik de volgende melding:
met odin een rom/recovery flashen lukt ook niet, meerdere keren geprobeerd en blijft steeds in verschillende stadia van updaten hangen.
Wat voor opties kan ik nog proberen afgezien van het ding een slinger het raam uit geven?
Edit: Ondertussen stock recovery kunnen flashen maar een rom of custom recovery flashen lukt niet.
De stock recovery geeft de melding: Failed to mount /system (invalid argument)
Maar sinds gister lukte het niet meer om in twrp recovery te komen.
Heb geprobeerd om de recovery opnieuw te flashen met odin, dat lukte niet en sindsdien krijg ik de volgende melding:
Geprobeerd met kies stock rom terug te zetten maar die geeft bij opstarten de melding dat het gekoppelde apparaat niet wordt ondersteund.Firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in kies & try again.
met odin een rom/recovery flashen lukt ook niet, meerdere keren geprobeerd en blijft steeds in verschillende stadia van updaten hangen.
Wat voor opties kan ik nog proberen afgezien van het ding een slinger het raam uit geven?
Edit: Ondertussen stock recovery kunnen flashen maar een rom of custom recovery flashen lukt niet.
De stock recovery geeft de melding: Failed to mount /system (invalid argument)
[ Voor 10% gewijzigd door Toet3r op 05-01-2015 14:08 ]