Netflix werkt ondanks aflopen abonnement?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Beste,

Ik ben voor 1 maand een netflix abonnement aangegaan. Deze 1 maand is immers verlopen op 2 Januari 2015.

Nou kan ik er nogsteeds gebruik van maken terwijl mijn abonnement al verlopen is. (al op 2 januari 2015)

Ook is er geen geld afgeschreven van mijn bank..

Het betreft om een iPhone 4S met iOS 8.1.2 (zjb).

Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?

Paar foto's:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2rfvwqh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/acwi80.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/k15frq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat zegt Netflix als je ze mailt?

Als je je zorgen maakt dat het geld gaat kosten: je hebt een bevestiging van je annulering inclusief daarom, dus je kan gewoon aantonen dat je opgezegd hebt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
NMe schreef op maandag 05 januari 2015 @ 02:50:
Wat zegt Netflix als je ze mailt?

Als je je zorgen maakt dat het geld gaat kosten: je hebt een bevestiging van je annulering inclusief daarom, dus je kan gewoon aantonen dat je opgezegd hebt.
Zo zwart/wit kun je het niet stellen, zie bv. http://blog.iusmentis.com...bonnement-rekening-volgt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Je hebt kans dat als je netflix blijft gebruiken en ze dat merken ze je alsnog een rekening sturen.
Hoe het precies zit met of je dan wel of niet verplicht bent om die te betalen weet ik zo niet.
Is mischien wel jurisprudentie over te vinden.

Om eventuele problemen te voorkomen zou je ze hierover kunnen mailen.

Uit de gebruiksvoorwaarden van netflix.nl
Opzegging. Je kunt je Netflix-lidmaatschap op elk gewenst moment opzeggen. Je blijft dan toegang tot de Netflix-service behouden tot het einde van je maandelijkse factureringsperiode. We verrichten geen terugbetalingen of crediteringen voor een gedeelte van de maand van een lidmaatschapsperiode of voor films of series die niet zijn bekeken. Als je wilt opzeggen, ga je op onze website naar de pagina Mijn account en volg je de instructies voor opzegging. Als je je lidmaatschap opzegt, wordt je account direct gesloten aan het einde van je huidige factureringsperiode. Als je wilt bekijken wanneer je account wordt gesloten, klik je op de pagina Mijn account op Factureringsgegevens weergeven.

[ Voor 54% gewijzigd door Toet3r op 05-01-2015 04:00 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
is er zo ook niet iets als: je hebt opgezet dus is het hun verantwoordelijkheid om te zorgen dat ze je de toegang ontzeggen na 2 januari.

Als zij beslissen je alsnog langer toegang te gunnen kunnen ze je achteraf geen rekening sturen, want jij mag dit zien als een geschenk van hen?

in België is het toch zo dat als een firma je dingen - ook diensten - toestuurt/levert/geeft/schenkt zonder dat ze je daarvoor je toestemming hebben en dus zonder dat je ervoor gevraagd hebt, ze je achteraf geen rekening kunnen toesturen... hoe graag ze het ook willen...

TS: check even de geplaatste info van de bovenbuur, en heb je niet per ongeluk op die ene link van heractivatie geklikt?

[ Voor 10% gewijzigd door soulrider op 05-01-2015 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:59

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Je laatste twee screenshots laten alleen de app zien, maar kun je ook afspelen? Bij mij (Xbox360) krijg ik namelijk pas de melding dat ik moet betalen als ik iets probeer af te spelen.

Bel sowieso de klantenservice even, die hebben zo het antwoord voor je.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Op de site kan je de betalinggegevens en factuurperiode inzien. De app geeft minder informatie.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nog naast het feit dat Arnout neigt naar dezelfde conclusie gaat het daar om een bedrijf en niet om een persoon. Consumenten genieten in dergelijke kwesties meer bescherming dan bedrijven.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Heb om ong. 14:00 uur gebeld naar Netflix Nederland.

Mevrouw aan de lijn zei dat het om een probleem ging in het systeem die een paar gebruikers trof waaronder ik. Het probleem is inmiddels al opgelost.

Kan trouwens geen video's meer afspelen nu, wat ik vandaag om 01:50 nog wel kon.

Ze bedankte me netjes en beëindigde het gesprek netjes.
Pagina: 1