https://techrvw.com/
Ik geloof niet dat GoT bedoeld is voor issues met hacktools.
Dat gezegd hebbend: wat had je zelf al gezocht? Zal op de site van de makers vast wel een forum zijn lijkt me
Dat gezegd hebbend: wat had je zelf al gezocht? Zal op de site van de makers vast wel een forum zijn lijkt me
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Je zit sowieso verkeerd met je vraag in PRG, want het gaat in PRG om het zelf programmeren, en niet om hardware/software problemen.
Misschien dat er in Softe goederen of Harde waren wel een plek is waar je je vraag kwijt kunt, maar ook daar verwachten ze meer informatie over wat je al geprobeerd hebt, en waar je tegenaan loopt. Lees sowieso even het beleid door voordat je een nieuw topic opent.
Dit topic gaat in ieder geval op slot
Misschien dat er in Softe goederen of Harde waren wel een plek is waar je je vraag kwijt kunt, maar ook daar verwachten ze meer informatie over wat je al geprobeerd hebt, en waar je tegenaan loopt. Lees sowieso even het beleid door voordat je een nieuw topic opent.
Dit topic gaat in ieder geval op slot
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dit topic is gesloten.
![]()