Ik ben van plan een HTPC-ish build te maken om films, series, netflix etc op te kijken, ik ben van plan deze op de TV aan te sluiten, en wil geen LAN kabel door mijn hele huis heen, dus ik heb een wireless netwerk kaart nodig, ik zou graag willen weten wat jullie aanraden hiervoor.
Dit is wat ik momenteel al heb voor de HTPC, mocht er een incompatibilteit zijn of eventueel een tip voor het vervangen van een component, dan stel ik dat op prijs, maar de hoofdvraag blijft, welke netwerk kaart zal ik krijgen. Mijn budget voor deze build ligt rond de 300 euro..
Wat fijn zou zijn voor de netwerk kaart:
- upto 200 mbps support
- 5.0 GHz support
- Werkelijke range van ontvangst hoeft niet groot te zijn, de router is zeer dicht bij de plek waar de HTPC zal staan.
En nee, ik wil geen HDD, ik ga niet veel opslaan op deze PC, want ik zal vooral video streamen.
Ja, het moederbord heeft geen support voor front USB 3.0, maar ik kon niet echt een goedkopere MoBo vinden voor deze build.
Alvast bedankt voor jullie input.
Dit is wat ik momenteel al heb voor de HTPC, mocht er een incompatibilteit zijn of eventueel een tip voor het vervangen van een component, dan stel ik dat op prijs, maar de hoofdvraag blijft, welke netwerk kaart zal ik krijgen. Mijn budget voor deze build ligt rond de 300 euro..
Wat fijn zou zijn voor de netwerk kaart:
- upto 200 mbps support
- 5.0 GHz support
- Werkelijke range van ontvangst hoeft niet groot te zijn, de router is zeer dicht bij de plek waar de HTPC zal staan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3220 Boxed | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Mushkin DDR3 PC3-10666 9-9-9-24 Essentials | € 36,70 | € 36,70 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 59,- | € 59,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 267,05 | |
En nee, ik wil geen HDD, ik ga niet veel opslaan op deze PC, want ik zal vooral video streamen.
Ja, het moederbord heeft geen support voor front USB 3.0, maar ik kon niet echt een goedkopere MoBo vinden voor deze build.
Alvast bedankt voor jullie input.