Ik wil een nieuwe tv aanschaffen. Op het moment gebruik ik een WDTV Live voor het afspelen van films en series van mijn NAS. En nou vroeg ik mij af of de Samsung UE32EH5300 de WDTV overbodig maakt. Of kan ik beter gaan voor de UE32EH5000 en WDTV er naast houden?
Ik zou altijd de mediaspeler blijven gebruiken. De ondersteuning van audio en video codecs door smart tv's is beperkt dus zal altijd onderdoen voor de WD. Daarnaast kun je problemen krijgen met externe ondertitel bestanden als je de mediaspeler laat vervallen. Lijkt me dus geen handige keuze.
Je kan hem er beter naast houden.
Aangezien er toch meestal wat problemen zijn met media afspelen direct op een tv.
De ingebouwde media speler ondersteund meestal niet zoveel en is ook niet bijster slim.
Aangezien er toch meestal wat problemen zijn met media afspelen direct op een tv.
De ingebouwde media speler ondersteund meestal niet zoveel en is ook niet bijster slim.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
*knip* nvm niet goed gelezenflyboarder schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:41:
Ik wil een nieuwe tv aanschaffen. Op het moment gebruik ik een WDTV Live voor het afspelen van films en series van mijn NAS. En nou vroeg ik mij af of de Samsung UE32EH5300 de WDTV overbodig maakt. Of kan ik beter gaan voor de UE32EH5000 en WDTV er naast houden?
[ Voor 47% gewijzigd door G4mert op 04-01-2015 21:32 ]
Bedankt voor alle reactie. Dan heeft het dus geen zin om meer te betalen voor een tv met smart functies.